مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: گرایش به مصرف بنزین سوپر در این منطقه با افزایش همراه است.
کد خبر: ۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 06 April 2015

به گزارش مهر، محمود آقا محمدیان تصریح کرد: بررسی میزان مصرف بنزین سوپر در دو سال اخیر نشان می دهد گرایش به مصرف بنزین سوپر با افزایش و مصرف بنزین معمولی با کاهش همراه است.

وی یاد آور شد: سال گذشته شش میلیون و ۲۰۸ هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شده است که به نسبت سال ۱۳۹۲ با ۴۴.۵ درصد رشد همراه است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل اضافه کرد: در مقابل مصرف بنزین معمولی در سال گذشته ۲۲۸ میلیون لیتر است که به نسبت سال ۱۳۹۲ با ۳.۷ درصد کاهش همراه است.

آقامحمدیان در خصوص تغییرات سایر سوخت های مصرفی در استان به کاهش ۱۸.۶ درصدی نفت سفید و سه دهم درصدی نفتگاز اشاره کرد و افزود: در عین حال مصرف نفت کوره در سال گذشته با ۵۴.۵ درصد کاهش همراه است.

وی در مقایسه میزان برداشت فرآورده های نفتی در دو سال پیاپی ۹۲ و ۹۳ ادامه داد: میزان برداشت بنزین سه درصد، نفت سفید ۱۹ درصد، نفتگاز بدون نیروگاه سه دهم درصد، نفتگاز نیروگاهی ۲۹ درصد، نفت کوره ۵۵ درصد و گاز مایع ۱۱ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل میزان مصرف نفت گاز در بخش کشاورزی ۱۴ درصد کاهش و در بخش صنایع  ۲۷.۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار