کری خوانی بازیکنان سایپا در محک
به جای گرفتن مالیات‌های سنگین می‌شود بخشی از قراداد را صرف امر خیر و بیماران سرطانی کرد که این موضوع هم در روحیه بیماران و هم در ورزشکاران تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 06 April 2015
اعضای کادر فنی و تیم فوتبال بزرگسالان سایپا البرز به همراه بیت الله رضایی، مدیرعامل و تنی چند از اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه، با حضور در موسسه خیریه محک ضمن بازدید از این موسسه ساعاتی را با کودکان سرطانی گذراندند.
از حاشيه‌هاي اين بازديد مي‌توان به عيادت كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال سايپا البرز از محمدحسين حيدري،‌ فرزند پرويز حيدري،‌ مديرعامل اسبق اين شركت كه در بيمارستان محك بستري شده، ‌اشاره كرد.
از ديگر حاشيه‌هاي اين بازديد مورد توجه قرار گرفتن ابراهيم صادقي، کاپیتان سایپا، میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال و ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس بود كه اكثر كودكان بيمار بستري در اين بيمارستان با دیدن میداوودی و شکوری، کری استقلال و پرسپولیس را شروع کردند.
گفتني است،‌ در حاشیه این بازدید مجید جلالی سرمربی سایپای البرز پیشنهادی مهم و قابل تامل برای حمایت از بیماران سرطانی ارائه داد. جلالی گفت: اعتقاد دارم ما فوتبالی‌ها می‌توانیم کمک حال بیماران به خصوص سرطانی‌ها باشیم و این کار با مدیریت صحیح امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال می‌تواند با یک تبصره‌ای، دو درصد قرار داد بازیکنان و کادر فنی را در ابتدای فصل برای بیماران در نظر بگیرد و من به شخصه موافق این موضوع هستم.
وی افزود: به جای گرفتن مالیات‌های سنگین می‌شود بخشی از قراداد را صرف امر خیر و بیماران سرطانی کرد که این موضوع هم در روحیه بیماران و هم در روحیه ورزشکاران تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در خصوص حضور در محک گفت: اعتقاد دارم همه آدم‌ها بایستی در طول سال حداقل یک بار در این بیمارستان‌ها حضور یابند و من عیادت و دلجویی از بیماران قدر داشته‌ها و سلامتی خود را بدانند.
جلالی در پایان گفت: زندگی بعدهای مختلفی دارد که در آن هم می‌تواند شادی وجود داشته باشد و هم غم و امروز بازیکنان جوان تیم سایپا دیدند که بایستی قدر زندگی را بدانند و مراقب آن باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار