مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خواستار حماسه ای دیگر از مردم فارس در جشن نیکوکاری شد.
کد خبر: ۱۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 01 March 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: علی الهیاری ظهر سه شنبه در نشست خبری برگزاری جشن نیکوکاری در فارس، گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در۵ هزار و ۹۰۷ پایگاه  استان فارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه  داد: یکی از پایگاه های بسیار مهم در برگزاری جشن نیکوکاری، مدارس هستند که در این راستا ۴ هزار و ۵۸۴ در مدارس و یک هزار و ۳۲۳ صندوق در پایگاه ها و معابر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس یادآور شد: در حال حاضر از ۳۴۰ هزار و نفر تحت پوشش کمیته امداد در فارس ۳۵ هزار نفر دانش اموز هستند.

الهیاری تصریح کرد: برای رسیدگی به این دانش آموزان رقمی حود ۳۴ میلیارد تومان نیاز است که امدواریم مردم استان فارس در هنگام ارائه کمک های خود مباحث نقدی را بیشتر مورد توجه قرار دهند که بتوانیم شوق خرید شب عید را برای نیازمندان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اینک موقع عمل به وعده های انتخاباتی مردم و نامزدها است، گفت: مردم هفته گذشته حماسه ای بزرگ را با حضور خود خلق کردند و انتظار داریم مردم و نامزدهایی که شعار رفع فقر و رسیدگی به مشکلات را می دادند در مراسم جشن نیکوکاری حضوری چشم گیر داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس یادآور شد: سال گذشته ۷۱ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع شد که به طور حتم با توجه به روحیه مردم استان فارس در سال جاری این رقم افزایش خواهد داشت.

الهیاری در خصوص هزینه کرد  کمک های جمع شده در میان دانش آموزان نیز گفت: اولویت اول هزینه کرد این کمک های خود مدرسه است و اگر یک مدرسه نیازمند نداشت این رقم به مدارس دیگر منتقل و تحت نظارت هزینه می شود.

وی یادآور شد: همزمان با این جشن نیز ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار