رمضانعلی علی‌اکبری با بیان اینکه در محور رزن ـ دمق 320 شاخه گاردریل نصب شده است، از جمع‌آوری 32 شاخه گاردریل فرسوده و تصادفی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 05 March 2016

رمضانعلی علی‌اکبری با بیان اینکه در محور رزن ـ دمق 320 شاخه گاردریل نصب شده است، از جمع‌آوری 32 شاخه گاردریل فرسوده و تصادفی خبر داد.

به گزارش برنا، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن با بیان اینکه در محور رزن ـ دمق 320 شاخه گاردریل نصب شده است، از جمع‌آوری 32 شاخه گاردریل فرسوده و تصادفی خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن بیان کرد: شست‌وشوی گاردریل به میزان 35 کیلومتر در محور رزن ـ گرمک و رزن ـ خمیگان از دیگر کارهای صورت گرفته است.‌

وی بیان کرد: از اقدامات انجام‌شده در این ماه می‌توان به نصب و تعمیر 12 عدد تابلو اخطاری و پنج عدد تابلو انتظامی در محورهای این شهرستان و همچنین نصب دو دستگاه چراغ چشمک‌زن در تقاطع شهرک درجزین و نظام‌آباد اشاره کرد.

علی‌اکبری افزود: لکه‌گیری راه‌های آسفالته تا 5 سانتی‌متر به مقدار یک‌هزار و 695 مترمربع در محور رزن ـ ماهیان ـ گرمک، رزن ـ دمق، رزن ـ قروه و منصورآباد شاهنجرین از دیگر کارهای انجام‌شده در بهمن ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: در ماه گذشته 26 عدد تابلو جان‌پناه در محور رزن ـ گرمک، رزن ـ جامیشلو، رزن ـ دمق، دمق ـ گاوسوار ـ خورونده و 248 عدد تابلو مسیرنما در محور رزن ـ گرمک، رزن ـ دمق ـ گاوسوار ـ خورونده نصب و تعمیر شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن در پایان یادآور شد: گشت راهداری به صورت مستمر به مقدار 2 هزار و 150 نفر ساعت انجام شده است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار