فرماندار گلوگاه
فرماندار گلوگاه از حضور ۸۵ درصدی مردم گلوگاه در پای صندوق‌های رأی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 01 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا تباکی اظهار داشت: این مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بیانگر توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام است که انقلاب و جامعه را بیمه کرده است.

وی افزود: مردم شهرستان گلوگاه از همان ابتدای شروع رأی‌گیری با حضور فعال و پرشور و شعف خود در برخی از شعبه‌های اخذ رأی نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری آنان تأثیری ندارد.

فرماندار گلوگاه بابیان اینکه مردم ما با این حضور پرشور، حماسه‌ای از جنس مردم‌سالاری دینی خلق کردند، یادآور شد: مشارکت و حضور حداکثری و انتخاب اصلح از مهم‌ترین مسئله انتخابات بوده است که مردم ما با حضور در این انتخابات، یک‌بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

تباکی افزود: در شهرستان ۴۰ هزارنفری گلوگاه، ۲۸ هزار نفر واجد شرایط رأی در این شهرستان بودند که در همین راستا ۴۲  شعبه اخذ رأی برای شهرستان در نظر گرفته شد که ۱۵ شعبه شهری و بقیه مربوط به روستاها بوده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری  همه نامزدها، اعضای ستاد انتخاباتی و کلیه طرفداران در راستای پرشعور شدن انتخابات، گفت: این انتخابات ثمره همدلی و همبستگی به معنای واقعی شورای تأمین شهرستان و اعضای اجرایی و نظارت است که به‌صورت شبانه‌روزی در صحت و دقت جریان انتخابات، تلاش کردند و ما این افتخار را به همه این عزیزان و مردم شریف گلوگاه تبریک می‌گوییم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار