سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان ضمن اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری پسا برجام در ۱۶ اسفند ماه جاری در استان گفت: این همایش فرصت خوبی برای جلب سرمایه گذار است.
کد خبر: ۱۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 29 February 2016
منوچهر صادقی صبح دوشنبه در سومین جلسه کمیته روابط عمومی همایش ملی سرمایه گذاری استان سمنان با اشاره به اینکه حدود ۸۰ طرح و فرصت سرمایه گذاری برای ارائه در این همایش آماده شده است، افزود: همایش سرمایه گذاری پسابرجام فرصت خوبی برای جلب سرمایه گذار در استان  است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ طرح و فرصت سرمایه گذاری برای ارائه در این همایش آماده شده است، گفت: همایش سرمایه گذاری پسا برجام فرصت خوبی برای جلب سرمایه گذار در سمنان است و باید در این همایش از فرصت سرمایه گذاری در استان استفاده شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان با اشاره اینکه یکی از دغدغه های مهم استان جذب و جلب سرمایه گذاری است، افزود: باید در این زمینه تلاش شود تا اگر سرمایه گذاری وارد استان شد همه امکانات و بسترها برای جذب آن مهیا باشد و در این راستا بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان سمنان و توجه به دستاوردهای آن تاکید کرد. صادقی با بیان اینکه انتقال اطلاعات این همایش به مردم بر عهده روابط عمومی ادارات است،

خواستار فرهنگ سازی سرمایه گذاری در استان سمنان شد و یادآور شد: جذب سرمایه گذاری کاری دائمی است و باید به طور جدی به آن توجه شود و استان نیز به این منظور چهار نشست و همایش تخصصی در سال آینده برگزار می کند.

وی اظهار داشت: سعی شده تا در این همایش توانمندی ها، ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان در چهار بخش تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری، خدمات شهری و زیر ساخت، کشاورزی و صنعت و معدن ارائه شود.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و دبیر همایش سرمایه گذاری در این نشست با بیان اینکه بحث سرمایه گذاری مبحثی بسیار مهم، اساسی و حساسی است، گفت: بیش از ۳۵۰ مدعو و مهمان برای شرکت در این همایش دعوت شده اند که از این تعداد حدود ۷۰ مهمان از شرکت ها و نهادهای غیر دولتی و نهادهای توسعه ای و سرمایه گذاران خاص هستند.

صادقی همچنین در خصوص اعطای تسهیلات تشویقی رو حمایتی به سرمایه گذاران، واگذاری زمین به سرمایه گذاران در کمترین زمان با فراهم کردن زیر ساخت ها و معافیت های مالیاتی را از جمله مشوق های در نظر گرفته شده عنوان کرد و گفت: شرایط استان سمنان در زمان حاضر برای سرمایه گذاری مناسب و تمام زیر ساخت ها و مقدمات برای سرمایه گذاران فراهم شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان نیز در این نشست برگزاری نشست سرمایه گذاری فصلی را از برنامه های سال آینده این اداره کل عنوان کرد و گفت: این نشست ها در زمینه های کشاورزی، گردشگردی برگزار می شود.

خلیلی خواه در خاتمه از تشکیل کمیته های مختلف شامل اجرایی، جذب سرمایه گذاری، مالی و تامین اعتبار، روابط عمومی و اطلاع رسانی برای برگزاری این همایش خبر داد و گفت: کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی می تواند نقش مهمی در انعکاس این رویداد مهم ملی داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار