مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱):
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) از راه اندازی اتاق فکر ریلی در این مجموعه با حضور مشاور مدیر عامل راه آهن ملی رجا در خلال مرحله دوم قابلیت سازی ریلی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 29 February 2016
حمید درباغ عنبران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضور مهرداد تقی زاده بهجتی و جمعی از پذیرفته شدگان مرحله دوم پروژه قابلیت سازی رجا در شاهرود، ابراز داشت: در راستای آشناسازی و نزدیک کردن اطلاعات آکادمیک و عملی جمعی از پذیرفته شدگان مرحله دوم پروژه قابلیت سازی راه آهن به همراه مشاور مدیرعامل رجا، مراسم راه اندازی اتاق فکر و بازدید یک روزه ای از امکانات، توانمندی ها و نحوه عملکرد در بخش های سی تی سی ناوگان و پروژه های خط در راه آهن شمالشرق (1) انجام شد.

وی افزود: مشاور مدیرعامل رجا و هیئت همراه، ضمن حضور در ساختمان کنترل مرکزی ترافیک با مواردی چون مقررات عمومی حرکت، سیستم های ای تی سی و سی تی سی، کنترل سیر و حرکت قطارها، تعمیرات لکوموتیو و واگن های باری و مسافری و سایر امور مرتبط با اطلاعات اولیه شبه بازسازی خط و پروژه های در دست اقدام اداره کل آشنا شدند و سپس طی بازدید میدانی از پانل فرماندهی سی تی سی، واحد کنترل فنی قطارها و تعمیرات دیزل بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) همچنین با اشاره به نزدیکی مسافرت های نوروزی، گفت: این اداره کل با تجهیز ایستگاه ها و قطارهای خود آمادگی لازم برای خدمت رسانی به هموطنان را در ایام نوروز خواهد داشت.

درباغ عنبران افزود: سالانه خیل عظیم مسافران نوروزی توسط قطار های راه آهن شمالشرق(۱) جابجا می شوند که این اهمیت کار این نهاد فعال در حوزه حمل و نقل ریلی را نشان می دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار