صدیف بدری منتخب مردم در مجلس دهم:
منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم گفت: باید یک مدیر از 24 ساعت شبانه‌روز 20 ساعت را کار کند تا بتواند خلأها و نارسایی‌هایی که در حوزه خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد، برطرف کند ...
کد خبر: ۱۸۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 29 February 2016

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم گفت: باید یک مدیر از 24 ساعت شبانه‌روز 20 ساعت را کار کند تا بتواند خلأها و اردبیل نباید به استراحت‌گاه مدیران ناکارآمد تبدیل شود / تشکل‌ راهبری سرمایه‌های فکری و اجتماعی را تشکیل می‌دهیمنارسایی‌هایی که در حوزه خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد، برطرف کند.‌

صدیف بدری در آیین شکرانه حضور ملت در عرصه انتخابات و جشن پیروزی خود در مسجد قدس اردبیل در جمع اهالی اردبیل اظهار کرد: در وهله اول باید از حماسه‌آفرینی ملت ایران به ویژه استان اردبیل و حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین قدردانی کنیم که با حضور در پای صندوق‌های رأی به عزت، شرافت و شوکت نظام اسلامی رأی مثبت دادند.

وی با بیان اینکه از عوامل دخیل در برگزاری انتخابات، گروه‌ها، احزاب و تشکل‌هایی که به گرم شدن فضای انتخابات تلاش کردند به ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنم به عنوان نماینده همه مردم صدای رسای آنها در پیگیری مطالبات و منافع عموم مردم باشم.

منتخب اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم توجه به ‌حفظ منافع مردم در کنار بها دادن به جذب سرمایه‌گذاران با هدف خلق ثروت و ایجاد فرصت‌های اشتغال را از اولویت‌های مجلس دهم دانست.‌

ایجاد کریدور اقتصادی ثروت در اردبیل

منتخب مجلس دهم با بیان اینکه در ایجاد کریدور اقتصادی و ثروت از شمال به جنوب و از شرق به غرب استان اردبیل تلاش می‌کنم، افزود: اتصال این شاهرگ به کریدور کشوری نیز مد نظر و مورد توجه قرار می‌گیرد.

بدری ضرورت پیگیری پروژه راه‌‌آهن اردبیل، تصویب منطقه آزاد تجاری و تأمین سایر زیرساخت‌ها با عنوان الفبای توسعه استان اردبیل را ضروری و حیاتی خواند و بیان کرد: برای رفع موانع توسعه‌یافتگی بخش کشاورزی، صنعت، تجارت و همچنین اشتغال مولد تلاش می‌کنم.

‌وی ضرورت تشکیل مجمع نمایندگان توانمند و منسجم را با ادبیات توسعه منسجم استان اردبیل یادآور شد و‌ از مدیران استانی خواست تا با ارزیابی مشکلات و موانع حوزه خود اطلاعات کاملی را در اختیار منتخبان مجلس دهم قرار دهند تا این نمایندگان بتوانند در مجلس دهم پیگیر بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های منطقه‌ای و استانی باشند.

اردبیل نباید به استراحت‌گاه مدیران ناکارآمد تبدیل شود

منتخب اول مردم اردبیل در مجلس دهم گفت: ‌اردبیل به مدیران توانمند، فعال، دلسوز و مردمی نیاز دارد و نباید این استان حیاط خلوت و استراحت‌گاه برخی مدیران بی‌خاصیت باشد.

وی افزود: باید یک مدیر از 24 ساعت شبانه‌روز 20 ساعت را کار کند تا بتواند خلأها و نارسایی‌هایی که در حوزه خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد، برطرف کند.

تشکل‌ راهبری سرمایه‌های فکری و اجتماعی را تشکیل می‌دهیم

بدری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما از امروز شروع کردیم تا نسبت به استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌های فکری، اجتماعی و نخبگان استان در قالب تشکل‌های مختلف رایزنی‌هایی را انجام داده و از تجربیات اساتید دانشگاه‌ها، گروه متفکر و نخبه اصناف و گروه‌های مختلف نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد:‌ قطعاً از ظرفیت این مجموعه‌ها استفاده کرده و با اولویت مسیر توسعه استان را ترسیم می‌کنیم که امیدواریم در پیش‌برد اهداف مختلف از این بستر و شرایط بهترین بهره را بگیریم.

بدری در مورد طرح سئوالات متعدد در مورد حمایت خودش از کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات اضافه کرد: مردم قیوم نمی‌خواهند چرا که آحاد مردم در تشخیص‌شان با بصیرت عمل کرده و به انتخاب اصلح دست می‌زنند و بنده هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم تا قیوم مردم باشم.

توزیع ناعادلانه اعتبارات بین استانها پایان یابد

وی با بیان اینکه به هیچ وجه توزیع ناعادلانه اعتبارات را بین استان‌ها قبول نداریم و معتقدیم در برنامه ششم توسعه باید به استان‌های کمتر توسعه‌یافته توجهی جدی شود، تصریح کرد: باید برای هر استان منابع خاص اعتباری پیش‌بینی شود تا عمده منابع اعتباری کشور به استان‌های برخوردار سرازیر نشود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم با یادآوری اینکه باید همه ملت ایران از حقوق یکسان و از منابع بیت‌المال بهره‌مند شوند، گفت: بهتر است چانه‌زنی‌ها و لابی‌گری‌ها در مجلس دهم جای خود را به توزیع عقلانی و منطقی اعتبارات بدهد.

بدری افزود: اصلاً شایسته نیست توزیع اعتبارات براساس یک رابطه غیرمنطقی و یا برخی وابستگی نمایندگان به کانون ثروت انجام شود بلکه سعی می‌کنیم از حق و حقوق مردم این استان در قالب یک مجمع کارآمد دفاع کنیم.

وی تأکید بر تداوم گفتمان انقلاب و بینش درست در انتخاب مسیر عقلانی در رفع مطالبات و خواسته‌های مردم را ضروری خواند و بیان کرد: مجلس دهم باید تلاش جدی را انجام دهد تا مشکل رکود را که یکی از عوامل تعدیل و بیکاری نیروهاست، برطرف کند.

این مسئول با بیان اینکه با آمار غلط مشکل رکود و بیکاری حل نشده بلکه بر دامنه آن روز به روز افزوده می‌شود، اضافه کرد: ما باید به صورت ریشه‌ای و با نگاه واقع‌بینانه این مشکلات را برطرف کنیم و اجازه ندهیم تا بر عمق فقر و عدم ثبات اقتصادی در کشور افزوده شود.

منتخب مجلس دهم تلاش برای جلب رضایت‌مندی مردم را با اعتقاد راسخ به علاقمندی و صداقت در انجام کار را در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت‌ها یادآور شد و ادامه داد: بنده بر شعار انتخاباتی خودم که ولایت‌مداری، صداقت و عمل‌گرایی پایبند بوده و بر این باورم همه در صحنه عمل می‌توانیم در رفع موانع و مشکلات واقعی مردم قدم برداریم.

وی حمایت از گروه‌ها، اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه را یکی دیگر از پیگیری‌های خود در مجلس دهم توصیف کرد و گفت: باید دولت را مکلف کنیم تا در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با مجلس همراهی و هم‌سویی داشته باشد و اجازه ندهد تا روز به روز بر عمق مشکلات و گرفتاری‌های مردم افزوده شود چرا که مردم ما در اوج عزت و شرافت اجازه نمی‌دهند تا دست طمع‌کاران و بدخواهان به سوی نظام اسلامی ما دراز شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شاهرخ شهابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
به امید تحقق کارآفرینی در حوزه استان اردبیل
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
سلام جناب بدري - ضمن تبريك
مديريت سياسي و منفعل استان ، نيازمند خانه تكا ني بزرگ است و اين امر بدون هماهنگي نمايندگان منتخب ممكن نخواهد بود - چرا كه مديرا سياسي از اختلاف نمايندگان سو استفاده كرده و اين بلا ئي است كه در استان شاهد بوده ايم
محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
پیروزی شما را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک عرض میکنم .

این انتخاب ان شائ الله منشائ خدمات ارزنده شما برای منطقه اردبیل باشد.

آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
اکبر محمدزاده
همکار سابق شما در استانداری
یونس
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
جنابعالی فعلا یاد بگیرین از اصطلاح استان اردبیل سخن نفرمایین شما باید نوکر مردم شهر اردبیل باشین شما نماینده اردبیل هستین نه استان مثل مغانیهای دیگر کارنامه خود را خراب نکنین
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
یونس جون همه مون یک روحیم درچندین بدن.مغانی واردبیلی و....نداریم.دیگه نبینم ازاین...میکنی.آفرین پسر خوب
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
باعرض تبریک.جناب مهندس یادتان باشدکه این چهارسال خیلی زود میگذرد.مبادابه روزنمایندگان دورنهم بیفتید.بامردم صادق باشید قطعاًبرنده اید ازهرجهت.(یاعلی)
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
شنیدن کی بُوَد مانند دیدن. انشاا... ببینیم و تعریف کنیم...همه مردم جوجه هارو آخر پاییز می شمارند.
آذري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با عرض سلام و تبريك
اميدواريم با اتحاد و هم فكري تمام نمايندگان استان، از تمام ظرفيت هاي براي پيشرفت استانمان قدم برداريد.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
جناب آقاي بدري با عرض سلام و تبريك
از جنابعالي درخواست ميشود از كارآفرينان اردبيل هميشه حمايت و پشتوانه محكم و هميشگي داشته باشيد.
عزیززاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با سلام و عرض تبریک به جهت اعتماد مردم به اقای مهندس بدری امیددارم جناب اقای مهندس بدری از عهده تکلیف سنگینی که مردم با اعتمادشان بر گردن ایشان کذاشتند بر اید رای اول مردم به اقای مهندس بدر بار تکلیف اقای مهندس بدری را دو چندان مینمایدو امیدوارم در مجلس اتی نمایندگان استان با هماهنگی و اتحاد بتوانند قدمهای موثری را در توسعه استان بردارند متاسفانه استان اردبیل به جهت اختلافات واهی از حق خویش به نحو مطلوب استفاده ننموده و در نتیجه علیرغم پتانسیلهای فراوان خددادی همچنان در فقر و بدبختی
غوطه ور میباشدو میانگین در امد سرانه مردم اردبیل از نصف میانگین سرانه کشوری نیز پایین تر است و مسلما باید به تولید ثروت و افزایش در امد مردم فکری اساسی باید کرد به عنوان یک کارشناس اداری و اجتماعی عرض میکنم تمرکز در روی مدیران استانی و صرف انرژی موجب اتلاف فقط و حاشیه هایی خواهد شد و اصولا مدیران استانی خیلی تصمیم گیر در کلان استان نیستند پیشنهاد میکنم برای اینکه بتوانید کاری ارزشمد و یادگاری ماندگار برای استان داشته باشید و هزینه ای نیز به دولت تحمیل نگردد در وحله اول در خصوص تصویب منطقه ازاد اردبیل که بهترین منطقه به جهت همجواری با کشورهای اسیای میانی و قفقاز و حتی روسیه و بازار بکر سیصد میلیون نفری میتواند زمینه ارزشمندی را برای توسعه استان و افزایش در امد مردم رفع بیکاری و جذب سرمایه گکذاری داخلی و خارجی گردد اقدام فرمایید و مسلما همه احاد مردم در کنار شما خواهند بود منطقه ازادی که در شمال استان و شهرهای بیله سوار پارساباد و گرمی در بر خواهد گرفت و دارای زیر ساختهای خوبی نیز میباشدموفقیت شما را در خدمت به مردم و نظام اسلامی از خدای منان خواهانم
دوستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
بله ..... شب درازه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار