مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و ورود میوه‌های خارجی برخورد جدی با عوامل قاچاق و خرید و فروش این نوع اقلام تشدید می‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 27 February 2016

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تصمیم گرفتیم تا با فعال شدن اکیپ‌های کنترلی و نظارتی تعزیرات برخورد جدی با عوامل قاچاق، خرید و فروش و نگهداری هرگونه میوه خارجی در استان داشته باشیم.

وی از کشف یک محموله نارنگی خارجی قاچاق در روزهای اخیر در اردبیل خبر داد.

عضو شورای عالی قضایی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به ورود غیر‌قانونی میوه‌های خارجی به ویژه در ماه‌های پایانی سال، نزدیکی ایام خریدهای نوروزی و آثار سوء این میوه‌های قاچاق در بازار و نارضایتی تولیدکنندگان و باغداران داخلی برخورد با عوامل قاچاق، خرید و فروش و نگهداری هر گونه میوه خارجی تشدید می‌شود.

نجف‌زاده ادامه داد: میوه‌های خارجی علاوه بر متضرر کردن تولیدکنندگان داخلی به لحاظ ورود قاچاق و عدم نظارت مراجع قانونی از نظر بهداشتی و مصرف انسانی مشکلاتی را به بار می‌آورد.

وی تصریح کرد:‌ بر همین اساس با دستور قضایی لازم در زمینه کشف و توقیف هر گونه میوه خارجی به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار