معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از برگزاری دومين همايش فرصت های سرمايه گذاری هرمزگان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین سال آینده با هدف ارائه فرصت‌های جدید سرمایه گذاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 25 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی بعداز ظهر چهارشنبه در اولين جلسه هماهنگی تجهيز و تخصيص  منابع مالی همايش فرصت های سرمايه گذاری استان هرمزگان به تبيين اهميت برگزاری همايش سرمايه گذاری در استان پرداخت و بیان داشت: بايد از همه  فرصت های سرمايه گذاری برای توسعه هر چه بيشتر استان هرمزگان استفاده کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهاي برگزاری اولين همايش فرصت های سرمايه گذاری در هرمزگان به ويژه سرمايه گذاری در حوزه احداث آب شيريكن، صنابع تبديلی و ساير حوزه ها خواستار عملياتی شدن تفاهم نامه های امضاء شده در همايش اول شد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان اظهار داشت: دومین همايش فرصت های سرمايه گذاری استان هرمزگان با حضور سرمايه گذاران داخلی و خارجی در روز های ۳۰ و ۳۱فرودين ماه سال آينده در استان برگزار می شود.
 
رئيس كميته تجهيز و تخصيص منابع مالی همايش فرصت های سرمايه گذاری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بايد دستگاه هاي مربوطه نسبت به آماده سازي  شرايط برگزاري همايش  با توجه به وظايف محوله به ويژه در خصوص تامين منابع مالی و تجهزات مورد نیاز اقدام كنند تا با كمترين مشكل همایش برگزار شود و از اين فرصت برای تسريع در توسعه استان بهره بگيريم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار