مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان گفت: در یک ماه اخیر یگان حفاظت در ۷۱ عملیات، از تصرف ۲۴۵ هکتار از اراضی ملی استان زنجان پیشگیری کرده است.
کد خبر: ۱۸۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 24 February 2016
بهمن اسکندری در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بهمن ماه اظهار داشت: در این مدت در 3 مورد عملیات خلع ید و رفع تصرف بیش از 2 هکتار از اراضی ملی استان زنجان از متصرفان پس گرفته شد.

وی تصریح کرد: در یک ماه اخیر در 71 عملیات از تصرف 245 هکتار از اراضی ملی استان زنجان پیشگیری شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به توقیفات ماشین‌آلات تخریب‌کننده اراضی ملی متخلفان در بهمن ماه هم گفت: در این مدت نیروهای یگان حفاظت استان زنجان 2 دستگاه از ماشین‌آلات و ادوات متخلفان را توقیف کردند.

وی در مورد وصول گزارشات مردمی در مورد تخلفات افراد در اراضی ملی و طبیعی استان زنجان افزود: در یک ماه اخیر 58 مورد گزارش مردمی توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان وصول شده است.

اسکندری با اشاره به تنظیم 12 فقره پرونده مربوط به تخلف ماده 55 در مراجع ذیربط استان زنجان عنوان کرد: مساحت پرونده‌های تشکیل شده 42.36 هکتار گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال هیچ گزارشی مبنی بر ورود دام غیرمجاز به مراتع استان زنجان وصول نشده است، تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت میزان آتش سوزی در اراضی ملی استان زنجان صفر بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در مورد تعداد افراد متخلف بازداشت شده توسط یگان حفاظت این اداره کل خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر هیچ فرد متخلفی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان بازداشت نشده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار