فرماندار سرعین به ثبت کمترین تخلفات در شش روز گذشته از تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی را با کاندیداها داریم و خود آنها نیز قانع شدند که تبلیغات آنها به شکل صحیح،‌ درست و واقع‌بینانه اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۸۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 23 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عاطف ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان سرعین با اشاره به آمادگی کامل دست‌اندرکاران این شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانون‌مدار اظهار کرد: با توجه به فضای انتخاباتی و شور و نشاطی که توسط کاندیداها و طرفداران آنها به وجود آمده است مشارکت بالای مردمی در هفت اسفند رقم می‌خورد.

وی فضای انتخاباتی سرعین را سالم،‌ همراه با شور و نشاط واقعی، حضور و پشتیبانی حقیقی از دستاوردهای نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: انتخابات هفت اسفند نقطه یاس و ناامیدی بدخواهان نظام است.

فرماندار سرعین افزود: 10 مکان و ایستگاه تبلیغات برای کاندیداها در میادین و خیابان‌ها و معابر شهر سرعین و بخش‌های تابعه تدارک دیده شده است و شهرداری نیز تلاش می‌کند تا جلوی هرگونه نصب بنر و پوستر در مکان‌های عمومی شهر را گرفته و اجازه ندهد تا در آستانه سال جدید سیمای شهری به خاطر تبلیغات گسترده کاندیداها مکدر شود.

ناصری بیان کرد: امروز و فردا کاندیداها فرصت تبلیغات دارند و سخنرانی کاندیداها از ساعت 13:30 تا 17:30 به مدت چهار ساعت در مسجد جامع سرعین با حضور کاندیداها برگزار می‌شود.

وی به ثبت کمترین تخلفات در شش روز گذشته از تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و ادامه داد: تعامل خوبی را با کاندیداها داریم و خود آنها نیز قانع شدند که تبلیغات آنها به شکل صحیح،‌ درست و واقع‌بینانه اتفاق بیفتد.

فرماندار سرعین تصریح کرد: انتظار داریم هفت اسفند فضای پرشور و نشاط اجتماعی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اتفاق بیفتد و مردم با انتخاب اصلح زمینه تشکیل یک مجلس مقتدر را فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار