سایت رسمی آیت‌الله سیدان بدون صدور هرگونه تکذیبیه‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ایشان در پاسخ به سئوالات مردمی، افراد مناسب و شایسته را معرفی نموده‌اند.
کد خبر: ۱۸۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، اعلام خبر تایید برخی افراد از سوی حضرت آیت الله حاج سید جعفر سیدان در تابناک استان موجب ایجاد موجی از واکنش‌ها شد به گونه ای که برخی جریانات و افراد با پیگیری های بسیار سعی در گرفتن تاییدیه از معظم له داشتند و از سوی دیگر البته برخی نیز سعی در ایجاد تردید و خدشه در اصل موضوع نموده‌‌اند که در نهایت منجر به صدور اطلاعیه ای از سوی سایت رسمی ایشان مبنی بر تایید نام برخی افراد و البته نه در قالب لیستی خاص ( که در مصاحبه تابناک نیز تصریح شده بود ) ، گردید.

همچنین در پی این اطلاع‌رسانی، متاسفانه یکی از سایت‌های محلی از بیماری حضرت آیت الله سیدان نوشت که منجر به بروز نگرانی مومنان و علاقمندان علمای صدیق اسلامی گردید درحالیکه بنا بر آخرین پیگیری ما، این عالم برجسته مشهد مقدس روز دوشنبه حدود چهار ساعت عمل سرپایی آب مروارید برای درمان چشمشان داشتند که درحال حاضر شکر خدا در سلامت کامل هستند.


آیت‌الله سیدان در سلامت کامل هستند/ تایید کاندیداهای مجلس توسط ایشان به قوت خود باقیست / استفاده از تصوی آیت الله سیدان در تایید یکی از نامزدهای خبرگان واقعیت نداشت

بنابراین گزارش تابناک رضوی ، حضرت آیت الله سیدان روز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا حدود 14 ظهر در بیمارستان بنت الهدی در مشهد عمل آب مروارید چشم داشتند که شکر خدا مشکل خاصی نبوده و در بهبود کامل به‌سر می برند.

این گزارش حاکیست سایت رسمی حضرت آیت الله سیدان در اطلاعیه روز سه‌شنبه خود نوشت: « بنده لیستی معین نکرده ام البته مکرر عرض شده است که بسیاری از بزرگوارانی که مطرح هستند شایسته می‌باشند و احیانا در خصوص بعضی که سوال شده است، عرض کرده‌ام به نظر حقیر مناسب و شایسته می‌باشند. »

گفتنی است این عالم برجسته و مدرس عالی حوزه علمیه مشهد ضمن تاکید جدی شرکت در انتخابات در پاسخ به پرسشی مردمی آیات عظام مدنی بجستانی و عالمی را از جمله نامزدهای خبرگان رهبری و آقایان دکتر بحرینی، مهدی برادران، سید هادی طباطبایی، سید صادق مرکبی و شیران خراسانی را تایید نموده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار