رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 از نصب بیش از 60 برج نوری در بوستان های محلی خبر داد و گفت: در آستانه سال نو، بوستان های شمال شرق تهران برای رفاه حال شهروندان مناسب سازی می شود.
کد خبر: ۱۸۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 23 February 2016
سلامت جوادی  گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور افزایش امنیت بوستان ها، ضمن بازپیرایی فضای سبز و بهسازی المان های بوستانی، نصب برج نوری در بوستان های منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای توسعه شبکه روشنایی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده، 43 پایه برج نوری در فضای سبز محله مجیدآباد و شمس آباد و بوستان های الغدیر ، مجیدیه ، ولیعصر(عج) ، بهاران ، مهر ، توحید و ... در محدوده ناحیه 2 نصب شد .

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 با اشاره به رفع مشکلات خاموشی بوستان های محله خاک سفید و جوادیه در ناحیه 6 افزود: با شروع فصل زمستان و تاریکی شب،  نصب پایه برج نوری در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در بوستان جعفرپناه به پایان رسیده است.

وی در ادامه از نصب برج نوری در بوستانهای ناحیه 4و 5 خبر داد و گفت: به همین منظور، 7 پایه برج نوری در بوستانهای محلات نارمک، از جمله بوستان های یاس ، عادل ، خدابنده و ...  نصب و به بهره برداری رسید.

جوادی کاشت و توسعه فضای سبز محله حکیمیه را از دیگر اقدامات این منطقه در آستانه سال نو عنوان کرد و گفت: در طرح استقبال از بهار 74.000 مترمربع از فضای سبز  محله حکیمیه بازپیرایی شد.

وی گفت: کاشت 16.000 اصله درختچه از گونه های پامپاس گراس ، خرزهره ،گونه های رز ، نسترن ، ارغوان و ...  و هرس و ترمیم تشتک آبخوری 700 اصله و هرس و فرم دهی 3850 اصله از درختان و درختچه های فضای سبز از دیگر اقدامات صورت گرفته در محله حکیمیه است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار