استاندار قم گفت: ممنوعیت برپاکردن ستاد تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برطرف شد.
کد خبر: ۱۸۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم سیدمهدی صادقی در پنجمین جلسه کمیسیون توسعه صادرات استان قم که در محل سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه تنها سه روز تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اظهار کرد: با هدف افزایش شور انتخاباتی و تهییج فکری و ذهنی شهروندان ممنوعیت برپا کردن ستاد تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر برطرف شد.

وی با بیان اینکه مدیران استان می‌توانند نقش بسزایی در جلب مردم به شرکت در انتخابات داشته باشند اضافه کرد: اگر هریک از مدیران 100 نفر از کسانی که راغب به شرکت در انتخابات نیستند را به این امر جلب کنند کار بزرگی انجام شده است.

استاندار قم اظهار امیدواری کرد همانگونه که مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوهی از خود نشان دادند در انتخابات هفتم اسفندماه نیز شاهد شرکت پرشور مردم باشیم.

وی افزود: انتخابات هفتم اسفندماه آزمون دیگری برای ملت است و مردم با حضور در این انتخابات یادگاری دیگری در صحنه سیاسی کشور و استان به جای خواهند گذاشت تا شاهد انتخاب نمایندگانی دلسوز برای استان قم باشیم.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی صادرکنندگان قمی گفت: مشکل در کشور ما این است که اساسا در زمینه‌های مختلف معمولا برای انجام کارها نیازسنجی نمی‌شود و کاری را انجام می‌دهیم بدون آن که بدانیم نسبت به آن نیاز وجود دارد یا خیر.

صادقی با بیان اینکه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان قم می‌تواند بسیاری از مشکلات را از پیش رو بردارد، افزود: کشور ما با 15 کشور هم مرز است که باید در همه آنها برای صادرات جای پا داشته باشیم.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: دستگاه دیپلماسی با این کار یک مانع جدی را از پیش رو برداشته است. این یک فرصت خوب است که باید از آن استفاده کنیم و در آینده نزدیک در یک فضای بازتر فعالیت بیشتری از خود نشان دهیم.

استاندار قم با بیان اینکه صادرکنندگان باید گام از مشکلات پیش باشند اضافه کرد: باید بازار ما از صنایع دستی و اقلامی مانند تسبیح و مهر اشباع شود تا محصولات چینی در اختیار مردم قرار نگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار