کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل مهم حرکت در مسیر شهداست نه استفاده تبلیغاتی از نام آنان، گفت: باید نمایندگانی را روانه مجلس کرد که دولت را هدایت کنند نه اینکه دولت اختیار نمایندگان را به دست گیرد‌.
کد خبر: ۱۸۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 23 February 2016

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل مهم حرکت در مسیر شهداست نه استفاده تبلیغاتی از نام آنان، گفت: باید نمایندگانی را روانه مجلس کرد که دولت را هدایت کنند نه اینکه دولت اختیار نمایندگان را به دست گیرد‌.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاج‌بابایی در جمع فرهنگیان و ورزشکاران استان همدان، درباره فلسفه حضور خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با رصد مشکلات کشور و منطقه به این نتیجه رسیدم که به یک مجلس قدرتمند که بتواند قفل رکود اقتصادی در کشور را بشکند و قدم‌های بزرگی را برای خروج کشور از تحریم‌ها بردارد، نیازمندیم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌افزود: از سال 74 تاکنون ارزش‌گرایان کشور با هم اختلاف داشتند که خوشبختانه در ایام اخیر به اتحاد رسیده‌اند، زیرا به این نتیجه رسیدند که در شرایط حاضر کنار هم بودن انتخاب نیست بلکه اضطرار است.

وی به ضرورت شرکت در انتخابات اشاره و عنوان کرد: شرکت مردم در انتخابات حضوری معنادار است زیرا با شرکت در انتخابات جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمن گرفته می‌شود.

حاج‌بابایی به علت انتخاب همدان برای نمایندگی اشاره و تاکید کرد: در روز ثبت‌نام با افتخار و به پشتوانه تجربه سه دهه خدمت در زمینه‌های گوناگون در شهر همدان، این استان را برای نمایندگی انتخاب کردم.

وی به خیانت‌های امریکا در قبال تعهدات پسابرجام اشاره و بیان کرد: تعهدات امریکا در قبال برنداشتن تحریم‌ها، نپرداختن پول‌های بلوکه شده ایران و بسیاری دیگر از دروغ‌های امریکا باید انگیزه بزرگی برای شرکت در انتخابات باشد.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای بیگانه به حساسیت حضور مردم در انتخابات پی برده و مدام از طریق رسانه‌های خود کاندیداهای موردنظر خود را اعلام می‌کنند.

وی درباره مهمترین برنامه‌های خود پس از انتخاب در مجلس شورای اسلامی گفت: پویا کردن اقتصاد کشور، رفع مشکلات اشتغال مردم جامعه، توجه به مردم حاشیه شهر، نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه و غیره را در دستور کار خود دارم.

حاج‌بابایی تاکید کرد: مردم در انتخابات وظیفه خود را انجام می‌دهند و پس از انتخابات وظیفه و کار اصلی نمایندگان که عمل به تعهدات و قول‌های خود است، آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: با فشار و توطئه‌هایی که امریکا برعلیه مردم ایران ترسیم و عملیاتی کرده است، باید مجلسی قدرتمند برای مقابله با توطئه‌ها روی کار بیاید.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: برخی با وزیرشدن من در دولت اعتراض داشته و برخی گمان می‌کنند که بنده خود را برای کاندیدای ریاست جمهوری آماده می‌کنم، که در پاسخ به آنها باید گفت که در هرجایگاه باعث سرفرازی نام همدان هستم‌.

وی به برخی خصوصیات کاندیدای نمایندگی مجلس اشاره و بیان کرد: نماینده مجلس باید اخلاق را اصلی‌ترین برنامه خود قرار داده و قدرتمند از حقوق مردم در مجلس و دولت دفاع کند.

حاج‌بابایی عنوان کرد: در تبلیغات خود نام هیچ شهیدی را به‌کار نمی‌برم زیرا معتقدم شهدا دارای قداست زیادی هستند ولی در مسیر اهداف آنها حرکت می‌کنم.

وی پیشرفت و عدالت را حق همگان خواند و تاکید کرد: با کلان شهر شدن همدان بسیاری از بودجه‌های ملی روانه استان می‌شود.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خود را خدمتگزار و خادم مردم معرفی و عنوان کرد: در دوره‌هایی که به عنوان نماینده مردم همدان در مجلس حضور داشتم، مردم لطف بسیاری در حق من داشتند که از آنها تشکر می‌کنم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار