شهردار کرمانشاه از افتتاح دو فرهنگسرای جدید دیگر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 21 February 2016
شهردار کرمانشاه از افتتاح دو فرهنگسرای جدید دیگر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح کلینیک تخصصی درمانی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: این کلینیک با پنج پزشک متخصص از امروز کار خود را آغاز می‌کند که شامل گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، اطفال و قلب اطفال می‌باشد.

وی ادامه داد: به زودی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سایر تخصص‌ها نیز وارد این درمانگاه خواهد شد و کلینیک شهدای شهرداری کرمانشاه به یک پلی کلینیک تخصصی تبدیل می‌شود.

به گفته شهردار کرمانشاه، هزینه ویزیت در این درمانگاه برای پرسنل شهرداری رایگان و برای مردم با تعرفه دولتی است.

شعبانی با اشاره به اینکه این مرکز قبلا توسط شهرداری بازسازی شده بود، یادآوری کرد: تبدیل شدن آن به یک کلینیک درمانی هزینه قابل بیانی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این محل پیش از این یک فرهنگ‌سرا بود، اما یک روز که از مقابل آن رد شدم دیدم هیچ برنامه خاصی نداشت و نگهبانان آن هم بیکار بودند.

شهردار کرمانشاه معتقد است، فرهنگ‌سرا باید در محلی مفرح و مشجر بنا شود و برنامه‌های متعددی برای مردم داشته باشد و چون این مرکز هیچ برنامه‌ و استفاده خاصی برای فرهنگسرا نداشت به کلینیک درمانی تبدیل شد.

شعبانی افزود: برای اینکه صدمه‌ای به فضاهای فرهنگی شهر وارد نشود، دو فرهنگسرای دیگر در دست احداث داریم که یکی از آنها در منطقه پنج است و طی یکی دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: فرهنگسرای دیگری هم در الهیه در دست ساخت است که بزودی افتتاح خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار