در ديدار علي لاريجاني با جمعی از اصحاب رسانه، طلاب و روحانیون گفت: منطق ما اینست که ما در کشور دو جریان هستیم ولی در بعضی امور ممکن است وفاق داشته باشیم،این طور نیست که ما همه چیز را رد کنیم.
کد خبر: ۱۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، جمعه گذشته دكتر علي لاريجاني در ديداري با اصحاب رسانه، طلاب و روحانیون برگزار نمود كه بخشي از مطالب مطرح شده در اين ديدار از سوي خبرگزاري خانه ملت منتشر گرديد اما آنچه اين رسانه دولتي در خروجي خبر خود آن را منتشر نكرد، پاسخ دكتر علي لاريجاني به سوال يكي از حضار مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودن ايشان بود.

دکتر لاریجانی در پاسخ به این سوال که چرا اسم شما در لیست اصلاح طلبانه است گفت:اگر گروهی بخواهند اسم ما را در لیست خود بیاورند ما باید چکار کنیم؟

وي در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از اعضای حاضر در جلسه مبني بر اين كه حضور شما در لیست اصلاح طلبان باعث اعتبار دادن به آنها میشود و اين موضوع را تكذيب كنيد گفت: اصلاح طلب ها در قم کاندیدی ندارند و همه ی آنها را رد صلاحیت کرده اند.

رئيس مجلس تأكيد كرد: سوال من اینست، اگر شخصیتی جنبه ملی داشته باشد آیا باید با این فرد مناقشه کنیم،و اصلا مگر اصلاح طلب ها ضدانقلابند؟     

علي لاريجاني افزود: اگر این اشکالی که شما می فرمایید وارد باشد،پس چرا آقای موحدی کرمانی،امامی کاشانی و آیت الله امینی هم در لیست اصولگرایان هستند و هم در لیست آقای هاشمی.

او ادامه داد: منطق ما اینست که ما در کشور دو جریان هستیم ولی در بعضی امور ممکن است وفاق داشته باشیم،این طور نیست که ما همه چیز را رد کنیم.

علي لاريجاني در پاسخ به یکی از حاضرین كه گفت: اصلاح طلبی و اصولگرایی دو فکر متفاوت است،با این حساب شما تابع کدام طرز فکر هستید، اظهار داشت:  فرض کنید وقتی شما به بنده رای میدهید آیا به این معناست که بنده همه فکر شما را تایید میکنم؟ نخیر، به این معناست که شما ممکن است در مجموع من را قبول داشته باشید،من که به شما رای نداده ام،شما به بنده رای داده اید.

علي لاريجاني در ادامه، به اصرار یکی از حاضرین در جلسه مبني بر اصولگرا يا اصلاح طلب بودنش از پاسخ خودداري كرد.

منبع: قم نا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار