کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد: خط نفوذی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند، امروز در انتخابات مجلس احساس می‌کنیم و می‌بینیم که دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلسی که برگرفته از رای ملت است، برنامه دارند و تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.
کد خبر: ۱۸۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 21 February 2016
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلس برنامه دارند و تلاش می‌کنند که با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

 زهره الهیان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در مجلس دهم در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد جامع بقیه‌الله برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: امروز نوبت ماست که با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی این پیام را به محضر رهبری برسانیم که ما گوش به فرمان هستیم تا یک نه بزرگ به دشمنان بگوییم؛ دشمنانی که امروز با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، تلاش دارند از برخی طیف‌ها حمایت کنند. چرا که امید دارند آنها بتوانند اهداف آنها را در مجلس آینده دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور شما در این همایش بزرگ این پیام را دارد که اگر امروز بی‌بی‌سی تلاش می‌کند تا یک طیف خاصی به مجلس شورای اسلامی راه یابند، پاسخ ملت به آنها یک نه بزرگ است و ملت بزرگ با بصیرت خود جلوی توطئه‌افکنی‌ها را خواهند گرفت.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد: خط نفوذی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند، امروز در انتخابات مجلس احساس می‌کنیم و می‌بینیم که دشمنان نظام برای جایگاه بلند مجلسی که برگرفته از رای ملت است، برنامه دارند و تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی برای ورود عناصر غرب‌گرا به مجلس جای پا پیدا کنند.

الهیان خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در شرایط حساس توانسته این پیام را به استکبار جهانی بدهد که اجازه نمی‌دهد که دستاورد خون شهدا از دست برود و تفکر امام به تاریخ بپیوندد بلکه تفکر امام و رهبری پویا، زنده و جاری و ساری در قلب مردم است.

وی گفت:‌ ما خواهیم توانست که در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، مشارکتی که ناامیدکننده دشمنان است و ارمغان آن امنیت، آرامش و دفع توطئه‌ها علیه ایران اسلامی است.

الهیان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در جامعه ایرانی اسلامی و با توجه به تفکر امام خمینی زن محور خانواده و خانواده محور جامعه ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی خود را بر محور خانواده متمرکز کنیم، اظهارداشت: اگر بنیان خانواده در ایران تقویت شود، به طور یقین هز آفات و آسیب‌های اجتماعی که گریبان زنان و دختران کشورمان شده است، می‌توانیم جلوگیری کنیم.

کاندیدای ائتلاف اصولگران مجلس دهم با بیان اینکه طبق تفکر امام زن ابزاری برای مقاصد سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: زن در جامعه انسان‌ساز است و اگر قرارباشد کرامت خود را در جامعه حفظ کند باید موضوع خانواده و زنان در اولویت درجه یک کشور به ویژه مجلس قرار بگیرد.

الهیان با بیان اینکه در قانون‌گذاری باید به حوزه زنان توجه کنیم، تصریح کرد: در هر قانون باید موضوع زنان و خانواده مورد توجه قرار بگیرد و خانواده محور قانون باشد و این نگاه باید در نمایندگان آقا نیز باید تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی غربی دو چالش اساسی است که با آن روبرو هستیم، یادآور شد: بر روی این دو چالش کار علمی صورت گرفته است و ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی با موضوع زنان خیابانی و اعتیاد زنان روبرو هستیم که در مجلس باید بر روی آن کار شود.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه متأسفانه در مرکز امور زنان خانواده نهاد ریاست جمهوری تفکر فمینیستی دنبال می‌شود، تصریح کرد: یکی از دلایلی که قانون مرخصی زنان در مجلس تصویب میشود اما اجرا نمیشود به این دلیل است.

الهیان ادامه داد: دولت باید به جای توجه به موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها باید به دو چالش آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی غربی توجه کند.

وی با بیان اینکه سامان‌دادن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های جدی است که باید بر روی آن کار شود، خاطرنشان کرد: عدم توجه به این حوزه موجب فروپاشی بنیان و تحکیم خانواده و طلاق‌های گسترده در جامعه می‌شود که باید به آن توجه کنیم.
برچسب ها: غرب گرا ، ورود ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار