شمار داوطلبان مجلس در سمنان کاهش یافت
به گزارش تابناک سمنان،شمار داوطلبان مجلس در سمنان کاهش یافت و نادر مالکی، درحالی‌که می‌گوید به نفع هیچ گروهی کنار نکشیده است، انصراف خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 21 February 2016
به گزارش تابناک سمنان،شمار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه کاهش یافت. نادر مالکی، درحالی‌که می‌گوید به نفع هیچ گروهی کنار نکشیده است، امروز انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد. در نامه انصراف مالکی آمده است: از همه دست‌اندرکاران انتخابات مجلس دهم شامل هیأت‌های اجرایی و نظارت، شورای نگهبان و همچنین مرد اخلاق، گذشت و وفاق، رئیس ستاد روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در استان و اعضای محترم آن تشکر می‌کنم. در این نامه می‌خوانیم: از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، با احساس وظیفه برای کمک به حل مشکلات استان و کشور با نگاه اعتدالی، وارد عرصه انتخابات شدم و از آنجا که خود را متعهد به رعایت اخلاق می‌دانم، در راستای تقویت روحیه هم‌بستگی مردم سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، سرخه و درجزین بدون اعلام حمایت از هیچ کاندیدایی انصراف می‌دهم. در ادامه این نامه آمده است: از مردم عزیز این حوزه انتخابیه که حقیر را با تماس‌ها و پیام‌های مکرر خود مورد لطف قرار دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضور حداکثری و آگاهی کامل، گامی در مسیر تحقق توسعه و سربلندی ایران اسلامی بردارند و سعادتمندی همه شما بزرگواران را از خداوند قادر متعال خواستارم.
این در حالی است که مطرح شدن نام نادر مالکی به عنوان کاندیدای احتمالی مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت، شانس این کاندیدای مهدی‌شهری را برای پیروزی در انتخابات پیش روی افزایش داده بود و مردم مهدی‌شهر نیز به امید حضور کاندیدای مهدی‌شهری امید بسته بودند.
شایان ذکر است در شب قبل از تایید دکتر همتی در شورایی موسوم به اصلاح طلبان و اعتدالگرایان سمنان تقریبا انتخاب نادر مالکی بعنوان کاندید این طیف قطعی شده بود که با بازگشت دکتر همتی به صحنه انتخابات و تایید صلاحیتش ، اکثریت این شورا با رای خود ،   دکتر همتی را بعنوان کاندیدای این طیف اعلام کردند. انصراف نادرمالکی ازادامه رقابت های انتخاباتی هم از نکات حائز اهمیت حوزه سمنان میباشد.احمد همتی از پزشکان سمنانی اصلاح طلب است که ریاست نظام پزشکی استان سمنان از مهم‌ترین سوابق وی به شمار می‌رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار