رئیس سازمان ملی استاندارد در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،نیره پیروزبخت روز شنبه در بازدید از شرکت عقاب افشان در شهرک صنعتی در سمنان افزود: شرکت عقاب افشان با تلاش، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۸۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 20 February 2016
به گزارش تابناک سمنان،نیره پیروزبخت روز شنبه در بازدید از شرکت عقاب افشان افزود: سازمان ملی استاندارد از واحدهایی که کیفیت را مبنا قرار دهند، حمایت می کند. وی با اشاره به واحدهایی که هدف صادراتی و برنامه حضور در بازارهای جهانی دارند، اظهار داشت: واحدهایی که حتی برای صادرات نیاز به استاندارد ندارند نیز به کیفی سازی محصولات خود گرایش داشته باشند.
پیروزبخت با اشاره به مشکلات و ممنوعیت هایی که برای شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا پس از حوادثی که برای چند دستگاه از این خودرو در قم و همدان رخ داد، افزود: این واحد تولیدی با تلاش، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: پس از حوادث قم و همدان برای تولیدات شرکت عقاب افشان، برخوردهای حقوقی بی سابقه ای برای برخی مدیران اتفاق افتاد، و بدون اخذ نظرات کارشناسی، با احساسات با موضوع برخورد شد. رئیس سازمان ملی استاندارد همچنین با اشاره به بازدید خود از شرکت تولید کننده اتوبوس‌‌های اسکانیا در سمنان گفت: اسکانیای تولید داخل، از نظر سازمان استاندارد منعی برای شماره گذاری ندارد. محمدرضا خباز استاندار سمنان دراین آئین واحد تولیدی عقاب افشان را نمونه یک واحد تولیدی کوشا دانست که در بخش های مختلف نیازمند حمایت است. درپایان یادداشتی به شرح زیر به امضاء مشترک خانم پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و همچنین دکتر خباز استاندار سمنان در دفتر یادبود شرکت عقاب ثبت شد: «لازمه اقتصاد مقاومتی تولید محصولات دانش بنیان و پژوهش محوراستکه مفاهیم برون گرا و درون زا بودن را به منصه ظهور برساند و این مسیر نیست مگر در سایه خداوند،رهبری راهیانه مقام معظم رهبری،تدابیر،رئیس جمهورمحترم و برای بنگاههای اقتصادی،رعایت استانداردها است.قبول کنیم استانداردها حق الناس است.» شایان ذکر است شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان بزرگنرین تولید کننده اتوبوس در کشور به عنوان یک شرکت تجاری توانمند و قابل اعتماد، برای گروه اسکانیای جهانی اهمیت بالایی دارد، به همین دلیل اسکانیا درسال‌های تحریم اقتصادی ایران اسیر بازی‌های سیاسی نشد و در شرایط دشوار راه‌هایی برای حفظ ارتباط و همکاری با عقاب‌افشان پیدا کرد. از زمان تولید محصولات عقاب – اسکانیا همواره از این محصولات حمایت کرده است. همچنین اتوبوس درسا از شرکت عقاب افشان بعنوان تنها اتوبوس ایرانی در نمایشگاه Busworld استانبول ترکیه در سال 93 شرکت کرد و بعد از آن بود که دکتر روحانی رئیس‌‌جمهور در سال گذشته در چنین ماهی در حاشیه نشست مشترک بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران و ترکمنستان یک دستگاه اتوبوس عقاب را به عنوان نماد صنعت، به رئیس‌‌جمهور ترکمنستان اهدا کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار