مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «شهیده ولایت» از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه یاس عصمت اظهار کرد: این برنامه روز یکشنبه دوم اسفند از ساعت 19:30 تا 21 از رادیو معارف پخش می‌شود که حمید علیخانی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معنوی حضرت صدیقه طاهره(س) در برنامه یاس عصمت مطرح می‌شود و در ابعاد دیگر به تاریخ شهادت و مروری بر زندگانی و مقامات حضرت فاطمه(س) پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به مباحث دیگر این برنامه گفت: منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) در قرآن و روایات، نگاه پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم و مباهات حضرت حق به حضرت زهرا(س) از مباحث دیگر این برنامه است.

وی یادآور شد: گزارش از کوچه بنی هاشم، معرفی دانشنامه فاطمی و پخش بخشی از زیارتنامه حضرت از دیگر بخش‌های این برنامه است.

عظیمی از تولید ویژه برنامه شهیده ولایت ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: این برنامه روز دوشنبه سوم اسفند از ساعت از ساعت 8:30 تا 11 پخش می‌شود و سید روح‌الله شجاعی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت و امامت در نظام اسلامی و ضرورت پشتیبانی از این جایگاه در گفتار و سیره حضرت در این برنامه مطرح شده است، گفت: نقش ولایت و امامت در جامعه اسلامی، نظام و امت در پرتو امامت، امامت و حکومت لازم و ملزوم و تفاوت امامت و سلطنت از مباحث دیگر این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف یادآور شد: چرایی ایستادگی حضرت زهرا(س) در برابر انحراف حکومت از مسیر امامت، اقدامات حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولی خود، علت پشتیبانی نکردن امت و جریان برانداز از حضرت امیر مومنان(ع) از نگاه حضرت زهرا(س) از مباحث دیگر مطرح شده است.

وی گلایه‌های حضرت زهرا(س) از تساهل خواص در پشتیبانی از ولایت امر مسلمین و گلایه‌های حضرت زهرا(س) از بی‌تفاوتی اقشار مختلف مردم در دفاع از ولایت را از مباحث دیگر این برنامه برشمرد.

عظیمی خاطرنشان کرد: گزارش از کوچه بنی هاشم، معرفی کتاب حضرت فاطمه(س) از ولادت تا شهادت، گزارش مردمی درباره پیام شهادت حضرت زهرا(س) و آیتم ویژه شهدا و فاطمه زهرا(س) در این برنامه ذکر شده است.

وی با اشاره به تولید برنامه بانوی نور گفت: این برنامه از شهادت تا میلاد حضرت زهرا(س) همه روزه ساعت 11 پخش می‌شود که دارای موضوع فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف یادآور شد: فرهنگ فاطمی در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی، خانوادگی و معنوی از مباحث دیگر مطرح شده در برنامه بانوی نور است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار