رئیس سازمان ملی استاندارد در سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، نیره پیروزبخت در جریان بازدید از شرکت کندر تولیدکننده انواع مواد شوینده و بهداشتی، از الزام استفاده از علامت استاندارد در تبلیغات کالاهای زیر پوشش استاندارد اجباری خبر داد
کد خبر: ۱۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 20 February 2016

در سفر یک روز خود نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به سمنان و در جریان بازدید از شرکت کندور افزود: یکی از سیاستهای این سازمان مبتنی بر سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی، اجبار استفاده از علامت استاندارد در تبلیغات کالاهایی است که زیر پوشش این علامت قرار دارند.
عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان نیز در این بازدید گفت: شرکت کندر از واحدهای برتر این استان در رعایت اصول استاندارد است.
مدیر کاخانه کندر به ایران گفت : این واحد تولیدی تولیدکننده انواع پودر و مایع شوینده است که به عنوان واحد صادرکننده نمونه کشور شناخته می شود.
سیدمهدی سیادت پور اظهار داشت : کارخانه کندر در دو سال گذشته به عنوان واحد نمونه کیفی استان سمنان و یکسال به عنوان واحد نمونه کیفی کشور معرفی شده است.وی یادآور شد: 40 درصد تولیدات این واحد تولیدی مشمول استانداردهای اجباری و بقیه تولیدات مشمول استانداردهای تشویقی است.کارخانه کندر تنها تولیدکننده خمیردندان دارای آنزیم در خاورمیانه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار