همایش اصولگرایان استان با حضور کاندیداهای لیست اصولگرا در مسجد شعبان تبریز برگزار شد و کاندیداها نکته نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف کشور بیان کردند.
کد خبر: ۱۸۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 19 February 2016

فیروز رضایی در این همایش با تاکید بر دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: آمریکا به دنبال احاطه بر ایران است و برای تحقق دوباره این مسئله، با تمامی طرح ها و نقشه ها در پی برقراری آن است. چه در زمان دفاع مقدس، چه در توطئه ها و فشار های مختلف و چه با ایجاد فتنه 88.

وی افزود: امروز آمریکا در داخل کشور تعدادی دوست پیدا کرده و در تلاش است با بهره گیری تمامی امکانات و تبلیغات، آب رفته به جوی را باز گرداند. مقام معظم رهبری در چند سال اخیر اصطلاحاتی را  از قبیل استقلال، آزادی، عزت ملی، ایستادگی، جلوگیری از نفوذ، مجلس غرب گرا و غرب باور به کار برده که نشان از تاکید ایشان بر استکبارستیزی دارد

دبیر ستاد انتخاباتی اصولگرایان استان با توضیح جریان اصولگرایی کشور، افزود: جریان اصولگرایی آب خروشانی است که از اول انقلاب نشات گرفته است، هر چند بعضا برخی ها در این بین آبشان را برداشته اند و از نهر جدا شده اند. جریان اصولگرا در پی حفاظت و حراست از آرمان های اولیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به خصومت آمریکا با ایران گفت: ایران و آمریکا پنجه در پنجه ی هم قرار داده اند و همچنان این پهلوان پنبه در برابر ایران شکست خورده است. ما می توانیم جلوی مجلسی غرب گرا، سست پا و منزوی بایستیم. البته به شرطی که با این رود خروشان، برخی از جزایر محلی را بشکنیم و از لیست 6 نفره اصولگرایان حمایت کنیم؛  ما از ماه ها پیش ار تمامی شهرستان ها برای نظر واحد اصولگرایی گرد هم جمع شده ایم.

در ادامه محمد حسین فرهنگی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی با نقل خاطره از دیدار خصوصی اعضای مجلس با رهبری، گفت: جایگاه مجلس در کشور، از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که با یک گفتگو، با یک جلسه و برگزاری یک کمیسیون تخصصی مسیر حرکت کشور و نظام تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: هر کسی که شرایطی را برای خود فراهم می داند و وارد این عرصه می شود و از طرفی جناح های سیاسی نیز برای ایفای نقش سیاسی اقدام به جذب و گزینش این افراد می کنند. شوری هم با تلاش خود و با گزینش و بر اساس سیاست های خود از افراد اصولگرا انتخاب کرده است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله اول باید برای عدالت اجتماعی، نظام پرداخت و توزیع خدمات در محوریت قرار گیرد، ثانیا باید رونق اقتصادی را به کشور برگردانیم و از رکود عبور کنیم. علاوه بر این، توسعه متوازن در همه بخش ها باید صورت گیرد، اهتمام باید اهتمام جامع در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی و خدماتی باشد.

نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: ما تجربه مجلسی که تحصن کرده است را داریم، مجلسی که از فتنه حمایت کرده است را داریم، مجلسی که خائنانه در جریان هسته ای حرف زده است و اطلاعات نظامی را به بیرون درز داده است را داشته ایم، لذا باید در انتخاب خود دقت کرده و در جلوگیری از تکرار آمدن چنین افرادی باید تلاش کنیم.

لطیف لطیفی کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان با بیان کوتاه از زندگی نامه خود، اذعان داشت: من 30 سال سابقه پاسداری دارم، 34 سال هست که ویلچر برادرم را می رانم، مدرس دانشگاهم و به همین خاطر به مجلس روی آورده ام؛ رشته تحصیلی ام در زمینه مطالعات علوم استراتژیک می باشد و مطالعات موشک های بالستیک داشته ام و خاطراتی از دوران سردار تهرانی مقدم دارم.

وی افزود: مطالعات ما روی قرار گرفتن موشک های ما در مدار 36 هزار کیلومتری ژئو  می باشد، هر چند دولت فعلی باعث کند شدن این روند شده است. ما باید این مطالعات را رصد کرده و پیشرفت کنیم. ما در مطالعات برد عمودی تلاشی می کنیم و دشمن متوجه منظور ما هست.

پاسدار سابق لشکر عاشورا با اشاره به مسائل منطقه و استراتژی جمهوری اسلامی، ادامه داد: مجلس آینده باید سنگری قوی برای حمایت از مقاومت اسلامی باشد و ما هر وقت، عرصه ای را به نیروهای کارآمد بسیجی و انقلابی سپرده ایم، نتایج خوبی به دست آورده ایم. بودجه نظامی عربستان 22 میلیارد دلار می باشد، در حالی که ما برای خرید اس 300، آن هم برای تطبیق و تحقیق با مشکل مواجه هستیم.

 

لطیفی با تاکید بر مریض بودن اقتصاد کشور، اظهار داشت: مردم ما متاسفانه امنیت اقتصادی ندارند، در حال حاضر بازار مسکن خوابیده است و به طبع آن صنایع تولیدی مواد و مصالح ساختمانی نیز کار نمی کند، چرا که اقتصاد ما مریض است؛ بانک مرکزی قلب اقتصاد نظام است و اگر خون کافی به این قلب نرسد، این قلب به درستی کار نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به برخی از نخبگان جامعه پول رسانده ایم ولی برای برخی این پول را تزریق نکرده ایم. اقتصاد ما طوری شده که فرش فروشان بازار، مغازه و اموال را فروخته و به بانک گذاشته اند و سود 20 درصدی دریافت می کنند. ما نمی خواهیم وضیعت را بحرانی جلوه بدهیم ولی بر اساس واقعیت ها، ما در جامعه کوچک های بزرگی داریم که باید شود. کارگزاران در بانک های کشور سهام دار شده اند و الان برای انتخابات از این اموال استفاده می کنند. همان ها می گفتند که اگر برجام اجرا شود، یک شبه وضع اقتصاد عوض خواهد شد؛ در کارخانه ها جوانان برده گونه کار می کنند، تقسیم مساوی یارانه ها یک جنایت است. ما باید با رسیدن به مجلس، امنیت اقتصادی را برای مردم تامین کنیم.

وی در پایان با انتقاد از راهنمایی و رانندگی گفت: قرار است که جرایم راهنمایی و رانندگی با ضریب 4 محاسبه شود؛ بحث نیروی انتظامی و جرایم پاشنه آشیل نظام است، ما در برابر کوچک های بزرگی که کشور را تهدید می کنند مسئولیم.

معصومه راشد، نامزد مورد حمایت شورایی همگرایی اصولگرایان با اشاره به 29 بهمن، این روز را نقطه جوشش انفلاب دانست و ادامه داد: امام رای ملت را اصل می داند و این مسئله تعیین کننده است و سرنوشت ملت با آن رقم خواهد خورد. امام با حرکت انتخابات، مردم سالاری را پیاده کرد و یاد داد که چگونه در سرنوشت خود سهیم باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات، گفت: ما هرچقدر مثل همیشه در انتخابات حضور داشته باشیم، امنیت ما آنقدر تضمین شده است و علاوه بر آن باید برای انتخاب اصلح تلاش کنیم.  ما شاهد دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی هستیم که برای خیلی از جوانان ملموس نیست، چرا که ما زمانی قادر به ساخت یک سیم خاردار نبودیم و آن را با واسطه می گرفتیم ولی اکنون حرف اول را در ساخت تسلیحات می زنیم؛ ما با خود باوری و خدا باوری می توانیم که این پیشرفت ها را ادامه دهیم.

ریاست سابق دانشگاه تربیت معلم با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری اعلام کرد: رهبری مجلس را به عنوان ریل معرفی کرده است، ما باید این ریل را چنان قوی کنیم که در پیچ و خم مشکلات تحت تاثیر قرار نگیرد؛ مجلسی که شجاعت و تدین داشته باشد، مرعوب دشمن نشود، دشمن از راه نفود می آید، ما باید امکان نفوذ را برای دشمن ببندیم. اگر بصیرت نداشته باشیم، شاید اشتباهی رخ دهد که جبران پذیر نباشد.

این فعال فرهنگی و تربیتی ادامه داد: زمان قدیم، خواص حلقه وصل عوام و ولایت بود، ولی امام این خواص را کنار گذاشته و خود مستقیم با عوام متصل شد. چرا که می بینیم، بعضا برخی خواص مواقعی در جا می زنند و این عوام است که با راهنمایی ولایت، کار را به پیش می برند.

وی در پایان با تاکید بر حفظ جایگاه زن در جامعه، گفت: به تعبیر امام، اگر زنان نبودند، این انقلاب پیروز نمی شد. نقش حضور زنان در جامعه را امام فراهم کرد. بر اساس علوم روان شناسی، 60درصد خوشبختی خانواده در دست زن است و در دین اسلام، این جایگاه فراتر از آن است. جهان غرب زن منهای خانواده می گوید و نقش ابزاری را برای زن در نظر گرفته است؛ ما نقش زن در جامعه را در خطر می بینیم. دفاع حضرت زهرا از ولایت امیرالمونین، حرکت حماسی حضرت زینب در واقعه کربلا و بعد از آن، مجوز حضور و فعالیت زنان در عرصه های مختلف کشور است، به شرطی که مفسده انگیز نباشد.

احمد علیرضا بیگی، نامزد اصولگرایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این همایش بیان داشت: ما باید در برنامه هایمان برای ایجاد تبریز بین‌المللی تلاش کنیم، استفاده از مولفه ها و پتانسیل های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخ و صنعتی در راس کار قرار گیرد؛ برای مثال حضور هزاران نفر در باری تراکتور و الاهلی ظرفیتی است که نباید از روی آن گذشت.

 وی افزود: در خود ظرفیت هایی دیده ام که می شود با مدیریت جهادی به این امر رسید. دیدار حضوری با 17 هزار نفر، حضور در بی آر تی، حضور در پیاده رو، حضور در بین مردم،  مدیریت جهادی در زلزله ورزقان، با بسیج کردن اقشار، استفاده از ظرفیت های داخلی به طوری که همه را زیر  سقف قرار دهد الگویی است که در جهان مثال زدنی شد.

سعیدی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی با تبریک 29 بهمن گفت: من تعریف کردن از خود را بلد نیستم و در این 4 سال یاد نگرفتم که چگونه از خود تعریف کنم. لکن به عملکرد خود اشاره می کنم. چه در زمینه بیمه همگانی و توسعه آن در بین آحاد و اقشار مردم بوده. در جریان بازی اخیر تراکتور و نفت نیز، پیگیری های زیادی از وزارت ورزش و جوانان داشتم./آناج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار