امام جمعه شهرضا خواستار شد/
تابناک: امام جمعه شهرضا گفت: مشکلات بیکاری و خشکسالی شهرضا در سفر رئیس‌جمهور بررسی شود.
کد خبر: ۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا که در مسجد صدیقه طاهره(س) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این ایام فرصتی را فراهم می‌کند که مردم به مسائلی که به برکت انقلاب روی داده، بیشتر از قبل آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مردم محور اصلی تحولات انقلاب اسلامی بوده‌اند و تاکنون بیشترین هزینه را برای بقای آن پرداخته‌اند، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز غربی‌ها و استکبار با دسیسه و توطئه‌های مختلف در تلاش هستند انقلاب اسلامی ایران را ساقط کنند که با تدابیر و مدیریت و بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ناموفق بودند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حفظ وحدت کلمه مهمترین خواسته امام راحل(ره) بود، گفت: اگر تمام مسلمانان جهان زیر پرچم اسلام قرار بگیرند و دست از تفرقه و اختلاف بردارند هیچ دشمنی نمی‌تواند به قدرت اسلام نفوذ کند.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه خطاب به جوانان غربی گفتند که بیایید و اسلام را از منابع اصلی که همان قرآن کریم، اخلاق و سیره پیامبراکرم (ص) است، بشناسید و نه از حرف‌هایی که دشمنان اسلام به شما می‌گویند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در هفته آینده به استان اصفهان، اظهار داشت: بی گمان این سفر نویدبخش تحولات عظیمی در ارتقای موقعیت استان اصفهان و شهرستان شهرضا است.

وی بیان کرد: در جریان این سفر باید مشکلات، خواسته‌ها و مطالبات مردم به نحو احسن توسط مسئولان استانی و شهرستانی به هیئت دولت منعکس شود.

امام جمعه شهرضا افزود: باید در جریان این سفر معضلاتی چون بیکاری، خشکسالی و معضل ترافیک شهرستان مطرح و برای حل آنها تدابیری اندیشیده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :