در همین حال، زخمی شدگان به بیمارستان های پایتخت منتقل شدند. از سوی دیگر، جنگنده های سعودی به بنی مطر در صنعاء حمله کرده و یک منزل سه طبقه را منهدم کردند که این امر به شهادت تعدادی از آنها انجامید، در میان شهدا پنج نفر کودک دیده می شوند.
کد خبر: ۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، به دنبال ادامه حملات رژیم آل سعود به یمن، جنگنده های سعودی روستای حجر عکاش در بنی مطر در استان صنعا را بمباران کردند که در این بمباران 9 نفر از یک خانواده شهید و پنج نفر زخمی شدند.

یک مقام پزشکی در صنعاء به خبرگزاری یمن(سبأ) اعلام کرد: آمار اولیه بمباران حاکی از شهادت دو مرد، یک زن و شش کودک است.

در همین حال، زخمی شدگان به بیمارستان های پایتخت منتقل شدند.
از سوی دیگر، جنگنده های سعودی به بنی مطر در صنعاء حمله کرده و یک منزل سه طبقه را منهدم کردند که این امر به شهادت تعدادی از آنها انجامید، در میان شهدا پنج نفر کودک دیده می شوند.

در همین راستا، یک منبع نظامی به خبرگزاری یمن گفت: برخی رسانه های دشمن به انتشار اخبار کذب اقدام کردند و مدعی شدند که نیروهای منصور هادی و القاعده به فرودگاه عدن و کاخ ریاست جمهوری در المعاشیق مسلط شدند که این خبر دروغ است.

این منبع تاکید کرد: کمک نیروهای ائتلاف به خرابکاران و تندروها برای بمباران هوایی، موشکی هرگز ثمری ندارد و ارتش و نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی با همکاری مردم عدن قصد دارند تا امنیت را به عدن بازگردانند.

وی اعلام کرد: نیروهای مسلح و امنیتی با کمک کمیته های مردمی و پشتیبانی مردم جنوب الشرفاء توانستند بر مناطق جدید در این استان مسلط شوند.
 گفتنی است،  جنگنده های سعودی علاوه بر هدف قرار دادن بی گناهان یمنی، ساختمان ها و زیر ساخت های یمن را هدف قرار می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار