بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 18 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



توضیح حداد عادل درباره ارتباط با دفتر فرح پهلوی

فرارو- غلامعلی حداد عادل طی یادداشتی نحوه آشنایی و ارتباط با سید حسین نصر اندیشمند ایرانی و از نزدیکان خاندان پهلوی و رییس دفتر فرح پهلوی را تشریح کرد.

حداد عادل در این یادداشت هر گونه ارتباط با دفتر فرح پهلوی را رد کرده است.

به گزارش فارس، متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

از اوّل انقلاب تا امروز، گهگاه خوانده و شنیده‌ام که بعضی اشخاص که در عالم سیاست با من اختلاف و رقابت داشته‌اند، با اشاره به نام دکتر سیّدحسین نصر و انجمن شاهنشاهی فلسفه و دفتر فرح پهلوی، خواسته‌اند مرا به همکاری با دکتر نصر در فعّالیت‌های مرتبط با دربار وی متّهم کنند. این روزها هم که بازار رقابت‌های انتخاباتی، خصوصاً در فضای مجازی، داغ است این نوع تهمت‌ها دیده می‌شود.

اکنون،‌ بی‌آنکه فرصت ورود به جزئیات داشته باشم، باید بگویم آشنایی من با دکتر نصر به سال 1347 باز می‌گردد. در آن زمان، دکتر نصر استاد فلسفة دانشکدة ادبیات و رئیس دانشکده بود و عموماً در داخل و خارج دانشگاه وی را استادی دانشمند و باشخصیت و متدیّن و علاقه‌مند به اسلام و حکمت اسلامی می‌دانستند.

از جمله دلایل صحّت این سخنْ روابط وی با علامه طباطبایی و نقش او در جلسات مصاحبه‌‌های پروفسور هانری کربن با علامه است و نیز ترجمة وی از کتاب «شیعه در اسلام» به زبان انگلیسی و مقاله‌ای که از وی در کتاب «محمّد خاتم پیامبران» به‌اهتمام شهید مطهّری در کنار مقالات استادانی مانند علامه طباطبایی و حاج سیّدابوالفضل زنجانی و دکتر سیّدجعفر شهیدی و دکتر علی شریعتی از سوی حسینیة ارشاد در سال 1346 منتشر شده است.

در سال 1347،‌ من فارغ‌التحصیل دورة فوق لیسانس فیزیک بودم و تصمیم گرفته بودم که، به‌جای ادامة تحصیل در رشتة فیزیک، علوم انسانی بخوانم. دکتر نصر هم سابقه‌ای کمابیش شبیه من داشت. با او مشورت کردم و او مرا برای طی کردن این راه راهنمایی کرد. در مهر ماه 1349 دانشجوی فوق لیسانس فلسفة دانشکدة ادبیات دانشگاه تهران شدم و درس‌های دورة دکتری را در پایان سال تحصیلی 53-54 به پایان رساندم. در این سال‌ها، دکتر نصر یکی از استادان ما در دورة فوق لیسانس و دکتری فلسفه بود و من یکی از دانشجویان او. البته او نسبت به من محبّت داشت و من هم به وی احترام می‌گذاشتم و با بضاعتی که در زبان خارجی داشتم از آثار او استفاده می‌کردم و در بعضی کارهای علمی و دانشگاهی،‌به‌صورت غیررسمی، دستیار وی بودم. وقتی در سال 1351 دکتر نصر به ریاست دانشگاه صنعتی شریف امروز برگزیده شد،‌تصمیم گرفت تعدادی واحد درسی از موضوعات علوم انسانی و فرهنگ و هنر وارد برنامة درسی دانشکده‌های مهندسی کند. او مرکزی به نام مرکز تعلیمات عمومی در آن دانشگاه تأسیس نمود و من و دکتر نصرالله پورجوادی را در آن مرکز استخدام کرد تا این قبیل درس‌ها را تدریس کنیم. نصر، یکی دو سال بعد، از آن دانشگاه رفت و من تا پیروزی انقلاب عضو هیئت علمی آنجا بودم و آن مرکز را اداره می‌کردم و درس می‌دادم.

در همان سال‌ها بود که دکتر نصر انجمن شاهنشاهی فلسفه را تأسیس کرد. من از اوّل با چنین کاری به‌علّت نام شاهنشاهی آن مخالف بودم و هیچ‌گونه همکاری با آن انجمن نکردم. نه در آنجا درس دادم و نه کتابی به‌چاپ رساندم و نه برای مجلّة آن، که «جاویدان‌خرد» نام داشت، مقاله‌ای فرستادم. اسناد آن مؤسّسه در سال‌های قبل از انقلاب قاعدتاً باید موجود باشد. مطمئنّم که هیچ سندی دالّ بر کمترین همکاری من با آن انجمن وجود ندارد. حتّی کسانی مانند دوست محترم من جناب دکتر مصطفی محقّق داماد و یا آقای ابطحی (از همکاران بازنشستة سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) شاهدند که من چگونه در قول و فعل با آن انجمن مخالفت داشته‌ام.

حال، سخن من به کسانی که هر چند وقت یک‌بار این موضوع را پیش می‌کشند این است که شما جوانان امروز که در آن سال‌ها نبوده‌اید، طبعاً این تهمت‌ها را از زبان بعضی افراد فراری و ضدّانقلاب، که با من به‌علّت آنکه در خدمت جمهوری اسلامی هستم دشمنی دارند، شنیده‌اید. من به شما توصیه می‌کنم به کسانی مثل آقای دکتر غلامرضا اعوانی که از اوضاع قبل و بعد از انقلاب آن انجمن باخبرند مراجعه کنید و در این باره تحقیق کنید و اگر سندی حاکی از همکاری من با آن انجمن به‌دست آوردید آن را منتشر کنید.

من در سال‌هایی با دکتر نصر رابطة نزدیک داشتم که او از دربار دور بود. هرچه او به دربار نزدیک‌تر شد فاصلة من از او بیشتر شد. در سال‌های نزدیک به پیروزی انقلاب شاید شش ماه یک بار هم او را نمی‌دیدم و انتصاب وی به ریاست دفتر فرح در سال 57 ربطی به آشنایی من با او در سال 47 ندارد و کسانی که با ردیف کردن انجمن شاهنشاهی فلسفه و دفتر فرح سعی در تخریب من دارند یا ناآگاه‌اند یا نادرستی و غرض‌ورزی می‌کنند.

صرفاً جهت اطّلاع نویسندگان و خوانندگان این تهمت‌ها یادآور می‌شوم که در سال 57، از چند هفته قبل از پیروزی انقلاب،‌آقایان بهشتی و خامنه‌ای و هاشمی رفسنجانی و موسوی اردبیلی و باهنر تصمیم به تأسیس حزبی به نام حزب جمهوری اسلامی گرفتند. شورای مرکزی این حزب سی نفر عضو داشت که حضرات آقایان مذکور جزء آن سی نفر بودند. بنده هم یکی از اعضای شورای مرکزی بودم که قبل از پیروزی انقلاب به‌عضویت برگزیده شده بودم.

حال می‌پرسم آیا می‌توان فرض کرد  که این آقایان و بقیة اعضای شورای مرکزی در آن روز‌های حسّاس و پرالتهاب از چنین مطلبی بی‌خبر بوده‌اند و اکنون، پس از حدود چهل سال، ‌جوانانی که آن زمان به‌دنیا نیامده‌ بودند این واقعیت را کشف کرده‌اند؟ آیا چنین چیزی به عقل جور در می‌آید؟ من نزد خدای خود، ان شاء الله، روسفیدم، از آن جهت که از سال 1342، همزمان با آغاز انقلاب اسلامی، که وارد دانشگاه تهران شدم در همین راهی بودم که امروز هستم. تقاضای من همیشه یکسان بوده، هرچند اقتضای سال‌های قبل از انقلاب طبعاً با اقتضای سال‌های بعد از آن یکسان نبوده است.



دلیل جدایی لاریجانی از دولت احمدی نژاد

خبرگزاری خانه ملت: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جمعی از اصحاب رسانه و روحانیون، به سوالات آن ها درباره مسائل زندگی شخصی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی پاسخ صریح داد که برخی از محورها و خلاصه این مصاحبه ویژه به شرح ذیل است.
 
- در خانه پدری تعداد فرزندان زیاد بود و تعداد اتاق‌ها کم و تمام خانواده در دو اتاق زندگی می‌کردند و درخصوص موضوع غذا نیز والده ما مانند زندگی های معمولی در قم، برای نهار و شام یک دیگ آبگوشت بار می‌گذاشت و بر سر سفره بین همه توزیع می‌کرد.
 
-در دوران دانشجویی من در اطراف دانشگاه شریف، یک اتاق اجاره کردم، اما از بخت بد من، این آقای صاحب‌خانه دو همسر داشت که همسر قدیمی را در اتاقی در بالای ساختمان و در کنار اتاق من ساکن کرده بود و همسر جوان‌تر نیز با خود صاحب‌خانه زندگی می‌کرد. همسر اول صاحب‌خانه از اول شب تا نیمه‌های شب شروع به ناسزا گفتن به همسرش می‌کرد و نمی‌گذاشت که من استراحت کنم، از این‌رو بعد از حدود 4 ماه مجبور به ترک آن خانه شدم.
 
-ازدواج من با صبیه شهید مطهری به صورت سنتی بود و به سبب حضور در کلاس‌های ایشان نبود.
 
-هیچکدام از فرزندان من در هیچ فعالیت غیر دانشگاهی حضور ندارند و صرفاً در حال تحصیل هستند.
 
-علت انصراف من از دبیری شورای عالی امنیت ملی وجود یک اختلاف مدیریتی با رئیس جمهور وقت بود، البته این موضوع و دخالت‌ها منحصر به موضوع هسته‌ای نبود، بلکه مسائل مختلف دیگر را نیز در بر می‌گرفت.
 
-به نظر من با تمام شیطنت‌های غربی‌ها در دوران مذاکره با سولانا می‌شد از طریق مودالیته مسئله را زودتر حل کرد و نگذاشت مسئله تا این زمان به طول بیانجامد.
 
غصه خوردن خیلی دردی را دوا نمی‌کند و باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد. برای شهر قم باید یک افق درازمدت را در نظر گرفت.
 
-ما نمی‌گوییم تمام مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم است، قطعا اینگونه نیست،‌ یعنی مشکلات داخلی ما کمتر از مشکلات خارجی نیست ولی قبول کنید که تحریم‌ها لطمات بسیاری را به اقتصاد ما می‌توانست بزند که الحمدالله طوری حل شد که هم دانش هسته‌ای را حفظ کردیم و هم تحریم‌ها برداشته شد.
 
-ما معجزه مهمی در بحث بررسی و تصویب طرح برجام در مجلس هم انجام ندادیم، زیرا برخی در کشور ظرف 2 ساعت نیز 300 مصوبه داشته اند!‌ و این رفتار مورد تمجید عده ای قرار گرفت!
 
-تعیین تکلیف مسئله برجام در مجلس، مربوط به تصمیم‌گیری 20 دقیقه‌ای در مجلس نبود، بلکه تمام این مسائل در نظام بحث شد و چیزی نبود که ساده از کنار آن بگذریم و این مسائل تا تدوین طرح اولیه حدود 2 ماه به طول انجامید.
 
-طرح موضوع اختلاف من و رهبر معظم انقلاب از سوی برخی افراد، از عجایب روزگار است.
 
-من از ابتدای بحران سوریه، طرفدار مقاومت در این جنگ بودم، زیرا از فروپاشی این کشور اسلامی تنها رژیم صهیونیستی نفع می‌برد.
 
-من با هیچ شرکتی از جمله مرکز تفریحی زیتون نسبت و رابطه‌ای نداشته و هیچ زمین کشاورزی ندارم، ما در قم تنها خانه پدری را داریم و چیز دیگری وجود ندارد. من عادت کردم به این گونه حرف‌های تخریبی و خوب نیست که در انتخابات از این حرف‌ها زده شود. من این مسائل را اصلا قبول ندارم زیرا معتقدم سیاستمداران در جمهوری اسلامی نباید کار اقتصادی از این صنف انجام دهند.در کل کشور مسئولان نباید وارد صحنه‌های اقتصادی شوند و اگر می‌خواهند به این حوزه پا بگذارند باید از کار سیاسی کنار بکشند.
 
-برای من روشن است که عوامل قضایای 22 بهمن سال 91 چه کسانی هستند، اما قطعاً این حادثه یک اقدام سازماندهی شده بود.
 
-مجلس از اقدامات درست دولت حمایت می‌کند، البته شاید در برخی از کارها مانند بودجه و برنامه ششم توسعه با دولت اختلاف‌نظر داشته باشیم، اما این اختلاف‌نظرها موجب جدال سیاسی نمی‌شود و در بسیاری از مسائل مانند مسئله هسته‌ای بین دولت و مجلس اتفاق نظر وجود دارد.



بنیتس سکوتش را در مورد رونالدو شکست

سرمربی پیشین رئال مادرید برای نخستین بار بعد از اخراج از این تیم به صحبت در مورد ستاره پرتغالی پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از BT SPORT، رافائل بنیتس عملکرد خوبی در رئال مادرید نداشت و به همین خاطر هم فرصت بسیار کمی به او داده شد و در نهایت هم برکنار شد تا یکی از بدترین سرمربیان تاریخ رئال لقب بگیرد.

از همان روز نخستی که بنیتس به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد، خبرهای زیادی درباره اختلاف او با کریستیانو رونالدو به گوش رسید و رسانه های اسپانیایی نوشتند که ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با تفکرات سرمربی تیم مشکل دارد.

بنیتس در گفت و گویی که با BT SPORT داشت به صحبت در مورد این موضوع پرداخت و گفت: باید تاکید کنم رونالدو هیچ اعتراضی به تفکرات من نداشت و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داد. در تمرینات رئال، زیاد کار با توپ انجام می دادم و این همان چیزی است که ستاره های بزرگ آن را دوست دارند. چرا فکر می‌کنید رونالدو باید مشکلی با تمرینات من داشته باشد؟

او ادامه داد: رونالدو بازیکنی به شمار می‌رود که همواره به دنبال کسب پیروزی است. او با همه توان و انرژی که دارد، برای گلزنی تلاش می کند و این بسیار خوب است. همین مساله باعث شده است تا این بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و همواره از بازیکنان تاثیرگذار باشد.

بنیتس درباره کار سخت رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول رده بندی با وجود تیم آماده ای چون بارسلونا گفت: مشکل رئال این است که بارسلونا دست بردار پیروزی‌های پیاپی خود نیست. رئال با وجود بارسلونا باید در همه دیدارهای خود به پیروزی برسد. حتی در چنین شرایطی هم کار سختی برای صدرنشینی دارد چراکه بارسلونا هم در همه دیدارهای خود پیروز می شود. تنها در صورت لغزش بارسلونا، رئال این شانس را دارد که صدر جدول را تجربه کند.

بارسلونا با پیروزی برابر اسپورتینگ خیخون، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفت تا کار شاگردان زیدان برای رسیدن به صدر بسیار سخت شود.




فهرست انتخاباتی اصولگرایان برای حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور

شورای ائتلاف اصولگرایان برای برخی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور فهرست انتخاباتی منتشر کرد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان برای برخی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور به شرح زیر است:فهرست انتخاباتی اصولگرایان برای حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور

استان آذربایجان شرقی:
اهر و هریس:
حسینیان

بستان آباد:
احد خیری

تبریز، آذرشهر و اسکو:
محمد اسماعیل سعیدی
محمد حسین فرهنگی
بیگی
میر تاج الدینی
خانم راشد
لطیف لطیفی

سراب:
روشنی

شبستر:
علی علیلو

کلیبر و هوراند:
الله قلی قلی زاده

ملکان:
شهروز افخمی

میانه:
یعقوب شیویاری
محمدرضا حاجی اصغری

هشترود و چاراویماق:
شیری علی‌آباد - غلام‌حسین

استان آذربایجان غربی:
ارومیه:
قاضی پور
ابراهیم بازیان
سید سلمان ذاکر

خوی و چایپاره:
تقی کبیری

سلماس:
جلایر -رسول

ماکو، چالدران، پلدشت:
علیپور

استان اردبیل:
اردبیل، نیر، نمین:
مصطفی افضلی فرد
منصور حقیقت پور

پارس آباد و بیله سوار:
رعنایی

گرمی:
اسماعیلی- ولی

مشکین شهر:
عباس زاده مشکینی

استان بوشهر
بوشهر:
عبدالکریم جمیری
دشتی و تنگستان:
کمال الدین شهریاری
دیر و کنگان:
موسی احمدی
استان تهران:
پاکدشت:
فرهاد بشیری
ورامین و پیشوا:
سید حسین نقوی حسینی
تهران بزرگ:
غلامعلی حداد عادل
مرتضی آقاتهرانی
فاطمه آلیا
یحیی آل اسحاق
سید محمد حسن ابوترابی فرد
لاله افتخاری
زهره الهیان
مهرداد بذرپاش
احمدتوکلی
محمدنبی حبیبی
پرویز داودی
مجتبی رحماندوست
فاطمه رهبر
علیرضا زاکانی
محمد سلیمانی
زهره طبیب زاده نوری
محمدجواد عامری شهرابی
حجت الله عبدالملکی
لطف الله فروزنده
سید علی قریشی
اسماعیل کوثری
غلامرضا مصباحی مقدم
حسین مظفر
سید مسعود میرکاظمی
الیاس نادران
محمد ناظمی اردکانی
سید محمود نبویان
بیژن نوباوه وطن
مرضیه وحید دستجردی
مهدی وکیل پور

استان خوزستان:
آبادان:
غلامرضا شرفی
ایذه و باغملک:
سیدهادی طباطبایی
اهواز:
سیدشکرخداموسوی
ناصرسودانی
دشت آزادگان:
قاسم ساعدی
شوش:
سید راضی نوری
ماهشهر، امیدیه:
حبیب آقاجری
مسجدسلیمان:
علیرضا ورناصری
استان خراسان شمالی:
بجنورد:
قاسم جعفری
استان خراسان رضوی:
تربت حیدریه، زاوه:
ابوالقاسم خسروی سهل آباد
چناران و طرقبه:
محمد دهقانی نقندر
خواف و رشتخوار:
سیدمحسن امیرکلالی
درگز:
رزمیان
سبزوار، جغتای، جوین:
بورغنی - علی
فریمان و سرخس:
قاضی زاده هاشمی
قوچان و فاروج:
عباسعلی حجه الاسلام رستمی ثانی
کاشمر، بردسکن:
محمدرضا اسماعیل نیا
گناباد و بجستان:
محمدصفایی
نیشابور:
حسین سبحانی نیا
علی مروی
استان خراسان جنوبی:
بیرجند و درمیان:
محمدباقر عبادی
قائن و زیرکوه:
فلاحتی
نهبندان و سربیشه:
نظر افضلی
استان زنجان:
ابهر و خرمدره:
محمدرضا خان محمدی
خدابنده:
سیدمحمدعلی موسوی سجاسی
زنجان و طارم:
محمد اسماعیلی
سیروس میانجی
ماهنشان، انگوران:
حجت الاسلام علی باقری
استان سیستان و بلوچستان:
زاهدان:
حسینعلی شهریاری
استان سمنان:
سمنان و مهدیشهر:
جواد خسروی

شاهرود:
سید حسن حسینی

استان فارس:
آباده بوانات و خرمبید:
سید ابراهیم حسینی

اقلید:
الیاس طاهری

پاسارگاد، مرودشت:
محمد مهدی برومندی

جهرم:
رضائی کوچی- محمد رضا

خرامه، سروستان و کوار:
داریوش اسماعیلی

داراب و زرین دشت:
محمد جواد عسکری

سپیدان:
احمد اسفندیاری

فسا:
محمد حسن دوگانی

فیروزآباد، قیر:
حجت الاسلام سید یونس موسوی

لامرد و مهر:
موسوی - سید موسی

استان قزوین:
بویین زهرا:
روح الله جانی عباسپور

تاکستان:
رجب رحمانی

قزوین و آبیک:
مرتضی حسینی
فاطمه محمد بیگی

استان کرمان:
بافت، رابر، ارزوئیه:
علیرضا منظری توکلی

بم، ریگان، فهرج:
موسی غضنفرآبادی

رفسنجان و انار:
سید محمد حسین حسینی

زرند و کوهبنان:
حسن رحمانی

شهربابک:
حسین فتاحی


کرمان:

کرمان و راور:
زاهدی محمدمهدی

پورابراهیمی محمدرض

استان کهگلویه و بویر احمد:
بویراحمد ودنا:
ستار هدایتخواه

گچساران و باشت:
علی فولادی وندا

استان گلستان:
رامیان و آزادشهر:
رضا صابری

علی آباد کتول:
رحمت الله نوروزی

کردکوی و بندر ترکمن:
رحمت جلالی

گرگان و آق قلا:
سیدعلی طاهری
عیسی امامی

گنبد کاووس:
سلیمان عباسی

استان لرستان:
بروجرد:
علاءالدین بروجردی

درود و ازنا:
حسین گودرزی

کوهدشت:
امامی‌راد
استان مرکزی:

اراک:
محمد حسن آصفری

اراک:
علی اکبرکریمی

تفرش و آشتیان:
ولی ا.. بیاتی

خمین:
مجتبی ابراهیمی

دلیجان:
علیرضا سلیمی

ساوه و زرندیه:
شهلا میرگلوبیات

شازند:
قاسم عزی




فهرست اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب و مورد حمایت شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در کشور اعلام شد.

به گزارش انتخاب، فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در کشور تحت عنوان «ائتلاف ۹۲-گام دوم» در حالی اعلام شده است که در برخی از حوزه‌ها هنوز کاندیدای نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت انتخاب نشده است و در ساعات آتی معرفی خواهند شد.

اسامی کاندیداهای اصلاح طلب و مورد حمایت به تفکیک حوزه، به شرح زیر است:

* فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی

*** تبریز***

مسعودپزشکیان

علی اصغر الموسوی

حجت الاسلام عباس عباس زاده

محمد رضا اسلامی

شهاب الدین بی مقدار

زهرا ساعی

*** اهر وهریس***

بیت الله عبدالهی

***کلیبر***

علی فخر آذری

***میانه***

شورچی

محمد حسین بهبودی

***سراب***

نصیر پور

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان اردبیل

***اردبیل***

رضا کریمی

حجت الاسلام سرداری

محمد فیضی

***پارس‌آباد***

عباس جهانگیرزاده

***گرمی***

میر حمایت میر زاده

***مشکین شهر***

یونس اسدی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان اصفهان

***کاشان***

فدایی

*** نایین***

کریمی

***فریدن***

شریفی

***نجف آباد***

سمندری

***شهرضا ***

علی شجایی

***خمینی شهر***

صرامی

***اردستان***

رمضانی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان البرز

***کرج***

ناصر حاجیان مطلق

علی امرایی

***ساوجبلاغ ***

انصاری

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان ایلام

***ایلام مهران شیروان و چرداول***

دکتر جلال میرزایی

سعید لطفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان چهار محال وبختیاری

***اردل فارسان و کوهرنگ***

علی کاظمی بابا حیدری

***بروجن ***

بهرام شفیع زاده

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان خراسان جنوبی

***بیرجند ***

دکتر حمید آیتی

***قائن***

علی اسماعیلی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان خراسان رضوی

***مشهد***

مهندس امینی

کلانی

تقی ابراهیمی سالاری

شهریاری

نسرین یوسفی

***گناباد***

منصوریان

***درگز***

حاتمیان

***تربت حیدریه***

طاهر احمدی

***کاشمر***

بنیادی

سبحانی فر

***سبزوار***

راه چمنی

***نیشابور***

گرمابی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان خراسان شمالی

***بجنورد***

علی قربانی

علی اکبری

***اسفراین**

حاتمی

***شیروان***

قربانعلی اسدی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان زنجان

***زنجان**

کریم خان محمدی

***خدابنده***

سید ابوالحسن رضوی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان سمنان

***شاهرود***

حسین خوش قلب

***دامغان***

رستمیان

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان سیستان و بلوچستان

***زابل***

احمد علی کیخواه

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان قزوین

***قزوین***

خانم زرآبادی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان کردستان

***قروه***

قادر مرزی

***مریوان***

فیروز عارفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه

***سنقر***

محمد حسین خوش اقبال

***کنگاور***

حسن سلیمانی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان کرمان

***کرمان***

زهره سالاری

نوزری

***بم***

حسین امیری

***زرند***

علی برز بختیاری

***بافت***

حمزه‌ای

***کهنوج***

نیکزادی

***جیرفت***

اعظمی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان کهکیلویه و بویر احمد

***بویر احمد و دنا ***

محمد بهرامی

***کهکیلویه ***

کامرانی

***گچساران***

غلام رضا تاجگردون

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان گلستان

***گرگان***

تربتی نژاد

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان گیلان

***رشت***

جعفرزاده

***فومن***

مهدی فخاری

***تالش***

یوسفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان مازندران

***ساری***

یوسف نژاد

دامادی

***بابلسر و فریدون کنار ***

ولی الله نانوا کناری

***محمود آباد و نور***

یزدانی

***رامسر و تنکابن***

شریعت نژاد

***بابل***

حسین نیاز آذری

قاسم زاده

***چالوس***

احمدی لاشکی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان مرکزی

***اراک کمیجان و خنداب***

مجیدی

سید مهدی مقدسی

*** شازند**

مهندس علی ابراهیمی

***خمین***

مطلبی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان هرمزگان

***میناب ، رودان جاسک و سیریک***

مصطفی ذوالقدر

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان همدان

***همدان***

اسدی

حسنی حلم

***ملایر***

محمد کاظمی

علیرضا امامی

***تویسرکان***

مفتح

***بهار و کبودرآهنگ***

علی یعغوبی

***رزن***

حسن لطفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان یزد

***یزد***

بیوک موسوی

***اردکان**

تابش

***مهریز***

زارع

***میبد***

دهقانی فیروزآبادی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار