نمایشگاه آثار نقاشی 2 هنرمند نوشهری با بیش از 45 اثر هنری در این شهر برپا شد.
کد خبر: ۱۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 15 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، نمایشگاه آثار نقاشی مریم جلاب و سحر شریفی با بیش از 45 اثر هنری در نوشهر برپا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه هنری که در نگارخانه شماره دو مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نوشهر برپا شد، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های هنری بهترین فرصت برای کسب تجربه است، گفت: هنرمندان از دانش، تجربه و تخصص بازدیدکنندگان بهره ببرند و با کوله باری از تجربه برای خلق آثاری فاخرتر و نمایشگاهی ارزشمند تلاش کنند.

بابک شمس‌ناتری با تأکید بر اینکه باید تلاش شود با اطلاع‌رسانی و دعوت از اهل فن پای صحبت آنان نشسته و با بهره بردن از تفکر و اندیشه خردورزان اقدامات خوبی را تدبیر کرد، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 45 اثر هنری به نمایش در آمده است که بیشتر رئال هستند و البته در این نمایشگاه آثاری با سبک سورئال، امپرسیون، انتزاعی و... هم دیده می‌شود که قابل تأمل است.

وی تصریح کرد: در آثار با سبک‌های متفاوت، کارهایی که به نمایش گذاشته شد کار با «سیاه قلم»، «آب رنگ»، «مداد رنگی»، «رنگ روغن»، «پاستل روغنی» و...‌ دیده می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با بیان اینکه تلاش اهالی فرهنگ و هنر نوشهر ستودنی است، بیان کرد: در سالی که گذشت هنرمندان تجسمی نوشهر توانستند اقدامات خوبی داشته باشند که نشان از پویایی هنرمندان این رشته‌ها به شکلی مبتکرانه دارد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 25 اثر از «مریم جلاب» هنرمند نوشهری و 20 اثر از «سحر شریفی» دیگر همراه و همکار ایشان را شاهد هستیم و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر این هنرمندان گرامی در آینده باشیم.

شمس‌ناتری در پایان با اشاره به اینکه، این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از آن بازدید کنند، گفت: برنامه‌های فرهنگی سال آینده به صورت کارشناسی تدوین شده است و سعی شد تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اهالی فرهنگ و هنر نوشهر دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار