رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگاه به 200 نفر از اهالی منطقه تاسک و پهون پشت کوه جلیل خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 15 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ رحیمیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود خدمات متنوع بهداشتی، درمانی و آموزشی لازم را به مردم مناطق محروم ارائه می‌کند، گفت: خوشبختانه تاکنون خدمات متعددی به جامعه محروم استان ارائه شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های متعددی در ارائه خدمات به محرومان همکاری لازم را داشته و دارند، گفت: بسیح جامعه پزشکی با همکاری و همراهی نهادهایی از جمله علوم پزشکی، هلال‌احمر، معاونت درمان تامین اجتماعی، مرکز بهداشت، کمیته امداد، انتقال خون و بهزیستی و بیمارستان‌های شهید بهشتی و امام سجاد یاسوج تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم اعزام می‌کند.

رحیمیان در ادامه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب تمامی نهادها و ارگان‌ها در اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی و آموزشی به مناطق محروم و صعب‌العبور تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تلاش دیگر دستگاه‌ها محرومیت‌ها را برطرف کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در اعیاد و مناسبت‌های مختلف بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با همکاری دیگر نهادها با تشکیل تیم‌های مختلف بهداشتی اعم از پزشک عمومی، متخصص، پرستار، ماما و مشاوره در قالب کاروان‌هایی به مناطق محروم اعزام می‌کنیم.

وی آخرین تیم بهداشتی و درمانی اعزام شده بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را برای ارائه خدمات متعدد به مردم منطقه تاسک و پهون سالاری پشت کوه جلیل بویراحمد عنوان کرد و گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه عشایر و بیمارستان‌های یاسوج تیم‌های تک تخصصی، فوق تخصصی، داخلی و پزشک عمومی و کارشناسان بهداشت به مناطق محروم پشت کوه جلیل بویراحمد اعزام شدند و خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه و بسته‌های بهداشتی در بین افراد توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار