مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: شمار فروشندگی‌های سوخت در محورهای منطقه ارومیه به 30 باب افزایش یافت.
کد خبر: ۱۸۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 14 February 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر توفیقی صبح امروز در آیین افتتاح دو باب فروشندگی محور روستایی در محور شهرستان شوط، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب در نقاط دور افتاده روستایی شهرستان شوط از ناحیه ماکو، به صورت همزمان دوباب فروشندگی محور روستایی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری همزمان دو باب فروشندگی محور روستایی مخور و خضرلو در روستاهای دورافتاده شهرستان شوط، شمار فروشندگی‌های محور منطقه ارومیه به 30 باب افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در این زمینه، افزود: برای هر یک از فروشندگی‌های مذکور مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات دولتی پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به مزیت‌های این واحدها، ادامه داد: با بهر‌برداری از این واحدها امکان عرضه همزمان سه فرآورده بنزین، نفتگاز و نفت سفید در فروشندگی‌های محور فراهم شده است.

توفیقی خاطرنشان کرد: فروشندگی‌های محور روستایی برای اولین بار در سطح کشور و انحصاراً در سطح منطقه آذربایجان غربی در نقاط مرکز و محورهای دوردست روستایی به تعداد 30 باب احداث شده است.

وی در مورد فواید جایگاه‌های یاد شده گفت: با بهره‌برداری از فروشندگی‌های محور روستایی اهالی روستاهای دورافتاده در نقاط محروم برای سوختگیری خودرو نیاز نیست مسافت 78 کیلومتری را طی کنند، بلکه سوخت مورد نیاز آنان در نزدیک‌ترین فاصله تأمین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار