مدیر بازرسی سازمان صنعت و تجارت مازندران
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: با بازرسی‌های انجام شده 130 پرونده تخلف برای واحدهای پذیرایی مازندران در سال‌جاری تشکیل شد.
کد خبر: ۱۷۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 12 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین اصغرزاده در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی با اشاره به اینکه187 واحد پذیرایی متخلف در سال جاری شناسایی شد، بیان کرد:واحدهای پذیرایی از گلوگاه تا رامسر و درکندوانو سوادکوه آمادگی لازم را برای مسافران نوروزی دارند.

وی اجرای52 گشت مشترک و انجام 630بازرسی از واحدهای پذیرایی را از اقدامات نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران عنوان کرد و افزود: به دنبال بازرسی های انجام شده برای130 واحد پذیرایی پرونده تخلف تشکیل شد.

اصغرزاده با اشاره بر لزوم برگزاری دوره ‌های آموزشی و بهداشتی گفت: بازنگری نرخ های واحدها و حضور بیشتر کارشناسان جهاد کشاورزی در کمیته تنظیم بازار ضروری است.

وی افزود: اجرای طرح سراسری نظارت بر ارایه کالا و خدمات، استقرار بازرسین در محل ستاد، تامین گندم و آرد متناسب با ورود مسافران، برقرای خدمات متناسب با تقاضا، هماهنگی با کشتارگاه ها برای تنظیم بازار و... از جمله برنامه های پایانی سال 94 و 95نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران است.

فرهاد عسکری سرپرست اداره کل امور شهری استانداری مازندران نیز در این نشست گفت: عملکرد شهرداران نقش مهمی در ستاد تسهیلات سفر دارد.

وی افزود: ایجاد سکو برای برپایی چادر در پارک ها، برنامه ریزی حمل و نقل درون شهری، جمع آوری مصالح ساختمانی دپو شده در خیابان، برپایی سفره هفت سین و اجرای برنامه های آیینی، نصب پلاکارت برای معرفی خدمات گردشگری، بازسازی بیلبورد داخل شهر، ساماندهی مبادی ورودی اطلاع رسانی آب و هوا زا طریق بیلبورد شهر از اقدامات شهرداری ها در ایام سفر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار