از روزهای گذشته کاندیداها و یا طرفداران آنها در فضای مجازی و گروه‌های مختلف وعده دیدار وهمراهی با فرد داوطلب برای حضور دسته جمعی در راهپیمایی را پخش کردند.
کد خبر: ۱۷۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 13 February 2016

بازار داغ حضور کاندیداها در راهپیمایی 22 بهمن

از روزهای گذشته کاندیداها و یا طرفداران آنها در فضای مجازی و گروه‌های مختلف وعده دیدار وهمراهی با فرد داوطلب برای حضور دسته جمعی در راهپیمایی را پخش کردند.

حضور درجشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی نیز ابزاری برای ابراز وجود داوطلبان شده تا با حرکت دسته جمعی به صورتی که در بین جمعیت دیده شوند به یکی از روش های تبلیغاتی بدل شده که امروز در سراسر استان این موضوع به وضوح دیده شد.

کاندیداها نباید جشن ملی مردم را به فضای تبلیغاتی خود تبدیل کنند و راهپیمایی ملت را مستمسکی برای معرفی خود قرار دهند.


رقابت رسانه‌ ها در فضای رقابت‌های انتخاباتی

این روزها رسانه‌ ها سعی دارند از یکدیگر گوی سبقت را ربوده و کاندیداهای بیشتری را به دفاتر رسانه‌ای خود بکشانند تا از این محل علاوه بر کسب درآمد به آگاهی بخشی جامعه کمک کنند.

متاسفانه تنی چند از رسانه ‌های استان برای جلب نظر کاندیداها اقدام به تخریب همکاران رسانه ‌ای خود می‌کنند که این دور از اخلاق حرفه‌ای است.


گلایه شهروندان ازبرنامه های صدا وسیما

شهروندان همدانی ازصدا وسیمای مرکزهمدان به خاطر نداشتن برنامه ‌های متنوع و با محتوا گلایه‌ مند هستند. صدا وسیمای مرکز همدان از خلاقیت و نوآوری در تولید برنامه‌ های زنده، تولید سریال، پخش برنامه‌ های آموزشی ویژه سنین مختلف وازهمه مهمتر پخش برنامه مناسبتی فاصله دارد. حتی شنیده شده صداوسیما برای پوشش اخبارکه وظیفه ذاتی اوست از دستگاه ‌ها نگاه مادی که دارد.


بخشنامه روز ولنتاین

شنیده شده اداره اماکن بخشنامه ای را در خصوص جلوگیری از برگزاری روز ولنتاین صادر کرده. ولنتاین در غرب با عنوان روز عشاق نامگذاری شده و در آن افراد جشن‌های خاصی را برگزار می‌کنند که با جامعه اسلامی تناسبی ندارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار