سردار راحمی در گفت و گو با تابناک اصفهان:
تابناک اصفهان: سردار راحمی در حاشیه حضور در راهپیمایی امروز کاشان در گفت و گویی با تابناک اصفهان پیرامون حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات پیشرو به بیان نکاتی پرداخت.
کد خبر: ۱۷۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 12 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، سردار راحمی در حاشیه حضور در راهپیمایی امروز کاشان در گفت و گویی با تابناک اصفهان پیرامون حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات پیشرو به بیان نکاتی پرداخت.

این گفت و گو به شرح زیر است:

با توجه به حماسه آفرینی مردم در 22 بهمن امسال، پیام این راهپیمایی برای جهانیان چیست؟

حضور پر شور و بسیار خوب مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور به خوبی نشان داد که مردم تا آخرین نفس از حیثیت و کیان کشور دفاع می کنند و این پیام را برای همه جهانیان و ابر قدرت ها داشت که ایران اسلامی، متحد و یکپارچه برابر ظلم و استکبار ایستاده است و از انقلاب دفاع می کنند.


پیام حضور با شکوه مردم برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست؟!

در 22 بهمن امسال که همه اقشار و مردم حضور داشتند، مردم به خوبی نشان دادند که نسبت به سرنوشت این انقلاب و کشور حساس اند و تا پای جان از انقلاب خود حفاظت می کنند.

مسئولان باید این پیام را درک کرده باشند که برای این مردم باید تا پای جان تلاش کنند و از هیچ چیزی برای آن ها دریغ نکنند و اگر خدای ناکرده کوچکترین خیانتی در حق این مردم انجام دهند، در هر دو عالم باید پاسخگوی آن باشند. مسئولان باید در همه عرصه ها به خصوص مسائل اقتصادی توجه داشته باشند و برابر گرانی و رکود موجود راهکارهای مناسب را به کار بگیرند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

اشتغال و بیکاری یکی دیگر از مسائل و مشکلاتی است که مسئولان باید نسبت به رفع و به کار گیری روش مقابله با آن تلاش کنند؛ به طور قطع اگر 15 هزار کارخانه و کارگاهی که به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده، همانند گذشته فعال شود، شرایط کشور تغییر می کند و مشکلات مردم از جمله بیکاری رفع می شود.


با توجه به این نکاتی که مطرح شد، راهپیمایی امسال چه تفاوتی با سال های گذشته دارد؟!

راهپیمایی امسال از دو جهت با سال های گذشته متفاوت است، یکی جواب کوبنده ملت به شیطنت های دشمن در مسائل حاشیه ای منطقه و جنایت های تروریستی داعش در کشورهای مختلف و دیگری نیز حساسیت انتخابات پیشرو در 7 اسفند از همین رو حضور پر شور مردم نشان داد مردم در حفظ حراست از انقلاب کوشا هستند و برایشان صحنه مبارزه با داعش و حضور حداکثری در انتخابات تفاوتی ندارد چرا که آن ها همیشه منتظر حماسه آفرینی هستند.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک حمایت قوی مردمی، از انقلاب اسلامی بود.


به انتخابات پیشرو اشاره کردید با توجه به این صحبت ها به نظر شما حساسیت این انتخابات چقدر بوده و چه تأثیری در شرایط کشور دارد؟!

در واقع مردم در 7 اسفند دو انتخابات سرنوشت ساز پیشرو دارند؛ اول انتخابات خبرگان که به نوعی مردم با شرکت در آن، در انتخاب رهبر خود و شرایط حساس کشور تأثیرگذار اند و از همین رو باید توجه ویژه ای نسبت به انتخاب نماینده خود داشته باشند و دیگری انتخابات مجلس است که در شرایط قانونگذاری تأثیر به سزایی دارد و نیاز است مردم نماینده کارآمد و اصلح در این عرصه را انتخاب کنند.

انتخابات یک تکلیف شرعی به حساب می آید و از همین رو امیدوارم مردم همانند حماسه آفرینی در 22 بهمن در انتخابات پیشرو نیز شرکت حداکثری داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار