مسئول بسیج سازندگی میاندورود
مسئول بسیج سازندگی میاندورود از افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،مصطفی ملازاده از افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان میاندورود، این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج با همکاری و مساعدت بسیج سازندگی میاندورود ساخته شد که بعداز ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولان شهرستانی افتتاح شده است.

وی بیان کرد: چندین پایگاه مقاومت بسیج در روستای دارابکلا، اسرم، جامخانه، اسلام‌‌آباد، ورندان، تازه‌‎آباد سپاه، سیاه‌چنار در بخش خواهران و برادران با اعتباری بیش از 200 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی میاندورود و همکاری دهیار و شورای روستاها به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی میاندورود خاطرنشان کرد: بسیجیان به‌عنوان ایثارگرانی هستند که پس از صدور فرمان امام راحل(ره) در طول هشت سال دفاع مقدس، خالصانه در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کردند و تا آخرین قطره خون از خاک و ناموس خود دفاع کردند.

ملازاده اضافه کرد: امروزه بسیجیان بنا بر فرمان رهبر انقلاب به میدان آمده تا روحیه تفکر و فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنند و هر‌چه از شکوه انقلاب می‌گذرد، اقتدار ایران آشکارتر می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی میاندورود حمایت از بسیجیان در طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از موارد حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بارها به تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه تولیدات داخلی اشاره شده است که همه با تلاش و پشتکار خود می‌توانند گام موثری در فراگیری این امر بردارند.

وی در پایان گفت: بسیج سازندگی میاندورود از بیشترین توان خود در حمایت از تولیدکنندگان تلاش می‌کند و لازمه این حرکت پایدار تلاش و کوشش افراد است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار