معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از بهسازی و مرمت آسفالت معابر محلات خبر داد و گفت: با نزدیک شدن سال نو و در راستای آسمان آبی زمین پاک طرح بهسازی و مرمت آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 08 February 2016
مهدی وارسته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4  گفت: به منظور نگهداشت مطلوب معابر شهری در جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از نفوذ آب های سطحی وتخریب آسفالت معابر، عملیات درزگیری و مرمت آسفالت معابر منطقه 4 در مساحتی باغ بر 30هزار متر مربع اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به حجم عملیات صورت گرفته در محل های شناسایی شده افزود: در این طرح که تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، محورهای شریانی شامل خیابان 35 متری استقلال در محدوده ناحیه 9 به طول 16هزارو106 متر توسط حوزه معاونت فنی وعمرانی بهسازی و آسفالت شد.

وارسته اضافه کرد: در این راستا معابر محله پاسداران در دستور کار درزگیری و مرمت قرار گرفت و حدود 10.000 متر از معابر این محله در خیابان های شهیدان مجید افشاری و داود اسلامی بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 در ادامه با بیان اینکه طرح بهسازی و مرمت جداول و همسطح سازی دریچه های از دیگر فعالیت های صورت گرفته در آستانه سال نو است افزود: به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و روانتر شدن ترافیک در روزهای پایان سال، طرح بهسازی جداول و همسطح سازی دریچه ها در دستور کار قرار گرفت. 

وی از ممنوعیت صدور مجوز حفاری در هفته های پایانی اسفند ماه خبر داد و گفت: به منظور تسریع در تردد خودروها و ایمنی تردد عابران پیاده از 15 اسفند تا 15 فروردین سال 1395 هیچگونه مجوز حفاری در سطح منطقه 4 صادر نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار