معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران از برگزاری تورهای تهرانگردی ویژه شهروندان محلات منطقه و مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 31 March 2015

به گزارش فارس، ابوالفضل حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری تورهای گردشگری مسافران نوروزی و شهروندان محلات جنوب شرق تهران خبر داد و اظهار داشت: در این راستا به‌مناسبت عید نوروز تورهای یک‌روزه و نیم‌روزه تهرانگردی با هدف معرفی اماکن فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری و بهره‌مندی شهروندان منطقه و همچنین مسافران مستقر در محل اسکان مسافران نوروزی منطقه برگزار می‌شود.

وی گفت: در تورهای گردشگری یادشده مسیرهای مختلفی برای بازدید پیش‌بینی شده که شهروندان و مسافران با ثبت نام از طریق سرای محلات، ایستگاه‌های اسکان مسافری و همچنین سامانه مدیریت شهری 137 می‌توانند از این تورهای تهرانگردی بهره‌مند شوند.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران امامزاده اهل بن علی(ع) و سیده ملک خاتون، پردیس تئاتر تهران، خانه شهید، فرهنگسرای خاوران، پردیس بانوان، پارک آبی آزادگان، زندان هارون الرشید، آتشکده ساسانی، کتابخانه یادیار، بوستان‌های فداییان اسلام و پامچال به‌عنوان اماکن زیارتی و گردشگری جنوب شرق تهران در طرح گردشگری نوروزی اعلام شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار