معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خط امام خمینی (ره) را با قیل و قال نمی‌توان شناخت.
کد خبر: ۱۷۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 04 February 2016
 معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خط امام خمینی (ره) را با قیل و قال نمی‌توان شناخت.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام ابولقاسم علیزاده در مجمع بسیجیان همدان با اشاره به اینکه حق قرآن آن‌گونه که باید رعایت نمی‌شود، عنوان کرد: رهبری نقطه قوت انقلاب اسلامی را اسلام می‌دانند.

وی با بیان اینکه در ایران قبل از انقلاب کسی حق نداشت به وابستگان آمریکا توهین کند و حتی دادگاه‌های ایران صلاحیت قضاوت در چنین مواردی را نداشتند، ادامه داد: امام خمینی(ره) حقارت‌ها را از ملت ایران برکند و ایران اکنون بر بام عزت ایستاده اما متأسفانه در فضای مجازی چهره آمریکا به جوانان بزک شده معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبری در ماه‌های اخیر بیش از ۸۰ بار واژه نفوذ را به کار برده‌اند و اضلاع این نفوذ آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند و فرمان آشوب‌ها در دست آنان است، بیان داشت: هرکدام از تحریم‌هایی که به ایران تحمیل شد می‌توانست هر کشوری را از پای درآورد اما ایران همچنان پایدار است.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: برای پیدا کردن یاور امام خمینی (ره) نباید دور بیت ایشان چرخید بلکه مقام معظم رهبری نزدیک‌ترین فرد به خط رهبر کبیر انقلاب است.

وی با بیان اینکه خط امام را با قیل و قال نمی‌توان شناخت و زاویه گرفت، گفت: رهبری دغدغه خدایی دارد اما برخی خود را طلب کار انقلاب می‌دانند و به‌ راحتی نهاد شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند.

وی با بیان اینکه توقع دارند هرکسی به بیت امام وابسته است برای او پل هوایی بزنند، گفت: همه باید تسلیم قانون باشند.

علیزاده تأکید کرد: در خاورمیانه و در برخی کشورهای اسلامی با بودجه و پول خود آنان مسلمان کشی به راه افتاده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار