کد خبر: ۱۷۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016


مدیر مسکن اداره‌کل راه وشهرسازی البرز با اعلام پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن‌مهر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان البرز، گفت: 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر این شهرها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز، داریوش حسینی اظهار داشت: براساس آمار از مجموع 18 هزار و 500 واحد مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان البرز در دو سایت مسکن مهر ابریشم و ماهدشت 8 هزار واحد آن پیش از این تحویل شد، از 10 هزار و 500 واحد مسکن مهر باقی‌مانده در این دو شهر نیز کلید 3 هزار و 500 واحد آن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مالکان آنها واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: 3 هزار و 500 واحد نیز در صورت تأمین برق و آب و گاز آنها تا پایان سال به مشتریان تحویل داده می‌شود.

به گفته حسینی، تنها 3 هزار و 500 واحد باقی می‌ماند که به احتمال زیاد هزار و 500 واحد آن تا پایان شهریور ماه 95 به مرحله واگذاری می‌رسد و 2 هزار واحد دیگر نیز در حال حاضر بدون متقاضی است که امیدواریم برای آنها نیز بتوانیم مشتریانی پیدا‌ کنیم.

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی البرز در‌باره عدم نداشتن ‌متقاضی برای این 2 هزار واحد مسکن مهر نیز گفت: یکی از این دلایل گران بودن قیمت تمام‌شده این واحد‌ها است؛ قیمتی که ابتدا به متقاضیان گفته شده بود بر اساس قیمت مصالح آن زمان بود اما در حال‌حاضر بسیاری از مصالح گران شده‌ و طبیعی است که قیمت نهایی کنونی با برآورد قیمتی که آن زمان به متقاضیان داده شده، فرق داشته باشد.

حسینی علت دیگر را در کمبودها و مشکلاتی دانست که در بسیاری از این واحدها وجود دارد.

به گفته وی باید با همکاری همه نهادها و سازمان‌های مسئول زیرساخت‌ها و خدمات‌شهری مناسب در این محدوده تأمین شود، تا ساکنان با کمبود و مشکلی در زمان سکونت روبه‌رو نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار