پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 04 February 2016

 پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار نمایشگاه کودک و نوجوان همدان گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان دایر است.

الماسی با بیان اینکه ۱۱۰ غرفه در این نمایشگاه فعالیت دارند، گفت: علاوه بر همدان از استانهای تهران، البرز، مرکزی، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، قم و قزوین نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان زمینه های فعالیت در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را شامل اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی عنوان کرد.

وی اضافه کرد نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان با همکاری مشترک نمایشگاه بین المللی استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همیاران پلیس اداره کل بهزیستی، کانون مهدهای کودک، اداره آموزش و پرورش استثنایی و سازمان پسماند شهرداری همدان برگزار شده است.

الماسی ساعت بازدید نمایشگاه را همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه های غنی ملی ایران محسوب می شوند که والدین با اهمیت دادن و توجه خاص به آنها می توانند در مرحله رشد عقلانی و روانی آنها نقش بسیار مطلوبی ایفاء کرده و تاثیر گذار باشند.

گفتنی است؛ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه در همدان دایر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار