رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اشاره به رغبت برندهای برتر پوشاک کشور برای حضور در هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: واقعیت این است زمانی که قرار بود اولین دوره نمایشگاه را برپا کنیم چند برند لطف کردند و برای ارتقا کار زنان سرپرست خانوار در نمایشگاه حضور پیدا کردند؛ اما امروز شرایط به گونه ای است که بهترین برندهای پوشاک علاقه مند به حضور در نمایشگاه و عرضه محصولات خود هستند.
کد خبر: ۱۷۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 31 January 2016
فهمیه فیروزفر ضمن بیان این مطلب با تاکید بر تجمیع ظرفیت های توانمندسازی به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهارداشت: یکی از دلایل موفقیت نمایشگاه زنان و تولید ملی طی سال های اخیر نظارت بر محصولات ارائه شده و توجه ویژه به حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. در واقع از آن جا که برگزاری نمایشگاه به پیمانکار واگذار نمی شود و دوستان در ستاد به طور مستقیم تمامی مراحل برگزاری نمایشگاه را رصد می کنند، سطح کیفی محصولات ارائه شده خوب است. بنابراین با استقبال شهروندان رو به رو می شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی موجب ایجاد رقابت میان برندها شده است، گفت: به عقیده من در اسفندماه می توانیم نمایشگاهی را به مردم عرضه کنیم که اغلب محصولاتش از کالاهایی باشد که تولیدکننده ها برای صادرات ارائه می کنند.

فیروزفر افزود: به طور قطع اگر مردم بدانند که جنس ایرانی با مارک خارجی چند برابر قیمت فروخته می شود، راغب می شوند تا کالای داخلی را استفاده کنند. آن هم در شرایطی که نماینده برخی از برندها در آسیا از جمله گپ محصولاتش را در ایران تولید می کند و به بازارهای بین المللی عرضه می کند.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در بخش دیگری از سخنانش به انتقال تجربیات در حوزه توانمندسازی به زنان آسیب دیده پرداخت و عنوان کرد: با توجه به اینکه ستاد تجربه ای در مورد آموزش زنان سرپرست خانوار و در معرض آسیب پیدا کرده، تلاش می کنیم تا این آموزه ها را در مورد زنان آسیب دیده که به تازگی جذب شده اند، پیاده کنیم.

فیروزفر افزود: البته این ماموریت سازمان رفاه است اما از ما خواستند تا مشاوره دهیم. بر این اساس ستاد هم در بحث فراهم کردن تسهیلات برای زنان آسیب دیده مستقر در کمپ شفق ورود پیدا کرد. حتی در نظر داریم تا به زنانی که بهبود پیدا کردند خدمات آموزشی ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار