کد خبر: ۱۷۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 30 January 2016

شهربازی واقع درپارک مردم قسمتی از فضای پارک بوده که متعلق به مردم وبچه های شهرهمدان است و هرهمدانی از سال های گذشته حتما خاطره ای از دوران کودکی خود را دراین شهربازی دارد و این قسمت از پارک درحال حاضر از محوطه مطلوبی برخوردار نیست و با استانداردهای تعریف شده مطابقت ندارد مدتی است که سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری همدان محوطه شهربازی واقع در پارک مردم را به منظور ساماندهی در چند مرحله به مزایده گذاشته که هنوز بعد از دوسال هیچ سرمایه گذاری رغبت نکرده قدم پیش بگذارد و حال این سوال پیش می آید که چرا هنوز سرمایه گذاری پیدا نشده و علت این عدم استقبال چیست؟

مدیر عامل سازمان پارک ها وفضای سبز شهرداری همدان درپاسخ به این سوال گفت: در چند ماه گذشته دومرحله مزایده برگزار کردیم که متاسفانه هیچ شرکت کننده ای نداشتیم .

بنابراین سازمان در نظر دارد اصلاحاتی از قبیل سنگ فرش کردن معابر را در محوطه شهربازی انجام دهد که بازهم برخی از این اصلاحات را باید خود سرمایه گذارانجام دهد و یکی از مشکلاتی که باعث عدم استقبال سرمایه گذاران بوده است مدت زمان مزایده است که سابق بر این مدت قرداد مزایده 3ساله بود که این مدت برای تعدیل مزایده به5 سال افزایش خواهد یافت.

سوال دیگری که پیش می آید این است که آیا مبلغ تعیین شده برای مزایده مبلغی بالایی است آیا این مبلغ کاهش خواهد داشت یا خیر ؟

آشورلو درپاسخ به این سوال خاطر نشان ساخت: مبلغ تعین شده برای مزایده3میلیارد تومان بوده است که این مبلغ کاهش نخواهد داشت چون این مبلغ ،هزینه دستگاه هایی است که باید خریداری شود ودرمحوطه شهربازی نصب گردد .

بنابراین با توجه به بالا بودن قیمت دستگاهها این مبلغ کاهش نخواهد داشت .

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری محوطه شهربازی پارک مردم به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و به زودی تغییرات ونصب دستگاه های جدید در این شهربازی آغاز خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار