رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در ۱۷۰۰ آموزشگاه استان نواخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 30 January 2016

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ابراهیم زاده  در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر استان برگزار شد، اظهار داشت: از 22 آذرماه امسال ستاد مرکزی دهه فجر استان در قالب 22 کمیته تخصصی، قشری و موضوعی کار خود را در مرکز استان و 11 ستاد در شهرستان‌ها آغاز کرده اند.

وی افزود: در این مدت بیش از 250 جلسه کاری توسط اعضای کمیته ای و ستادی دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مهم ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دیدار مسئولان ارشد استانی با ائمه جمعه استان و شهرستان‌ها پیش از شروع مراسم دهه فجر در ساعت 7:30 دقیقه صبح و برگزاری مراسم 12 بهمن ساعت 9:30 دقیقه صبح همزمان با سالروز ورود امام (ره) به میهن از اهم این برنامه‌ها است.

وی افزود: در مراسم سالگرد ورود امام خمینی (ره) در مرکز استان قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهر بیرجند و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس رسیدگی به امور مساجد کشور سخنرانی دارند.

ابراهیم زاده بیان کرد: از دیگر مراسم کشوری در 15 بهمن ماه نیز برگزاری مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای تمام شهرستان‌های استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در شب 22 بهمن ماه نیز بانگ الله اکبر در سراسر استان به صورت همزمان بلند خواهد شد، تصریح کرد: این امر یادآور دهه فجر 57 و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 22 هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بین مردم توزیع خواهد شد، اظهار داشت: مراسم بزرگ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در قالب جشن بزرگ پیروزی در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان در بیش از 50 نقطه برگزار می‌شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه در گرامیداشت دهه فجر امسال در استان بیش از 260 نمایشگاه عکس، پوستر، دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود، گفت: بالغ بر 37 یادواره شهدا، بیش از 450 مورد سرکشی به خانواده شهدای انقلاب اسلامی، 20 مورد برنامه‌های شاد در قالب جنگ شادی و بیش از هزار و 500 برنامه جشن شادی در مدارس و مهدکودک‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 40 هزار پوستر، 700 بنر، 120 پلاکارت، 4 هزار کارتون پلاس در قالب گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه چاپ و در طول این مدت توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی تصریح کرد: در مجموع بیش از 3 هزار و 120 عنوان برنامه، مراسم، همایش، یادواره و جلسات سخنرانی در راستای گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

ابراهیم زاده با اشاره به کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری پروژه‌های عمرانی در سطح استان، گفت: 645 پروژه عمرانی که 630 مورد افتتاحیه و 15 مورد کلنگ زنی است با اعتبار 244 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در خراسان جنوبی در دستور کار است که از این تعداد 263 پروژه عمرانی شهری و 382 پروژه عمرانی روستایی است.

وی افزود: در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی هستیم که موضوع مهم در این ایام خود انقلاب اسلامی است زیرا در حال حاضر نسل سوم انقلاب در بسیاری از مسئولیت‌ها در کشور حضور دارند که یکی از وظایف کسانی که انقلاب را لمس کرده‌اند نقل خاطرات آن دوران به نسل‌های بعدی است.

وی بیان کرد: در این راستا باید هدف اصلی انقلاب اسلامی که استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت بود است را یادآوری کرده و نگذارند فراموش شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حضور مردم در گرامیداشت مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه این است که در راستای استکبار ستیزی هیچگاه با دشمنان قسم خورده انقلاب با همدلی و همزبانی با دولت در مبارزه با دشمنان و استکبار سازش نخواهیم داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار