فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از دستگیری سارقان ایستگاه بی‌.تی‌.اس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 30 January 2016

به گزارش تابناک یزد،احمد کمالی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر به صدا درآمدن آژیر خطر ایستگاه بی‌.تی‌.اس همراه اول واقع در مسیر فراغه به سمت سورمق، مراتب به عوامل پلیس اعلام شد.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران پلیس در محل سرقت، سارقان با یک‌دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به فرار کردند.

کمالی تصریح کرد: مأموران ضمن تعقیب خودرو و صدور دستور ایست، خواستار متوقف شدن خودرو شدند که سارقان بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه عنوان کرد: مأموران پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت لاستیک‌های خودرو تیراندازی کرده و خودرو را متوقف و دو سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، تعدادی آچار شلاقی، قیچی ورق‌ بر، اره آهن‌بر، یک عدد تبر، دیلم دوسرکه فقط توسط سارقان مغازه و اماکن کاربرد دارد، کشف شد.

کمالی ادامه داد: طی بررسی‌های به عمل آمده از محل سرقت مشخص شد که سارقان وارد کانکس شده و قصد سرقت باطری‌های دستگاه را داشتند که با حضور به موقع مأموران ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: در این عملیات دو سارق به هویت ع - ت  34 ساله، دارای 8 فقره سابقه کیفری و ب ـ ق 29 ساله، دارای دو فقره سابقه کیفری دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار