امام جمعه ایلام:
بعدازتوافق هسته ای، انتظار و مطالبه به حق مردم از دولت و مسئولان ارشد خروج کشور از شرایط رکود، فراهم شدن زمینه افزایش تولید ملی، کاهش گرانی و تورم و به ویژه اشتغال جوانان است
کد خبر: ۱۷۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 29 January 2016

امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه ایلام گفت:توافق هسته ای، انتظار و مطالبه به حق مردم از دولت و مسئولان ارشد خروج کشور از شرایط رکود، فراهم شدن زمینه افزایش تولید ملی، کاهش گرانی و تورم و به ویژه اشتغال جوانان است چرا که جوانان مستعد و تحصیل کرده با تخصص های گوناگون در کشور اینک از نعمت کار و شغل محروم هستند.

به گزارش تابناک ایلام ، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام همچنین از مسئولان خواست در خصوص شرایط تداوم برنامه هسته ای و میزان واقعی دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نیز لغو یا ایجاد دوباره تحریم های غرب علیه کشورمان با مردم صادقانه گفت وگو کنند.
وی با توصیه به مسئولان برای برخورد صادقانه با مردم اظهار کرد: مسئولان نظام آگاه باشند که مردم صبور و قانع ایران اسلامی همه مسایل مربوط به کشور را با تیزهوشی و هوشیاری تمام رصد می کنند و به همه مسایل آگاهی و اشراف کامل دارند.
خطیب جمعه ایلام همچنین با اشاره به سفر ریاست جمهوری به دو کشور اروپایی و بی نظیر توصیف کردن جایگاه سیاسی ایران در جهان، تاکید کرد: استقبال و شیوه برخورد سران متکبر اروپایی با ریاست جمهوری بیانگرعقب نشینی آنها از مواضع خصمانه با ایران است.
وی یکی از مهمترین عوامل عقب نشینی و کوتاه آمدن دشمنان در برابر ایران خودکفایی جوانان این مرز و بوم به دانش های پیچیده چون هوافضا، انرژی هسته ای، نانو و دیگر علوم است که مرز انحصار این دانش ها را از دست معدود کشورهای دارای این علوم خارج کردند.
حجت الاسلام لطفی همچنین در خصوص ارتباط ایران با رژیم منحوس عربستان و زیاده خواهی های سران آل سعود گفت: قاطعیت بیان ریاست جمهوری کشورمان در برابر اظهارات بی پایه و اساس عربستان قابل تقدیر است، آنان بعنوان هم پیمان رژیم صهیونسیتی و دشمن اسلام باید عذرخواهی کنند و بدانند ایران نیازی به ارتباط با رژیم ضعیف و غاصب عربستان ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مردم با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، بار دیگر تجلی مردم سالاری دینی و تبعیت خود از نظام و ولایت فقیه را به همه دنیا نشان می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار