«خداداد مقبلی» به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان فارس معرفی شد.
کد خبر: ۱۷۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 27 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اینکه توجه به پربازده ترین سرمایه گذاری در کشور صنعت توریست و توجه به داشته های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است، گفت: آنچه که باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد توجه به صنعت توریسم است زیرا کشور ما در میان ۱۰ کشور برتر جهان در بحث جذابیت های تاریخی و طبیعی قرار دارد.

پیروز حناچی ادامه داد: قدیمی ترین گنبد جهان در استان فارس و شهر فیروزآباد است و همچنین توجه به ساختار این شهر و «داراب گرد» می تواند تحولی عظیم در تاریخ شهرسازی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: باید دید که اگر این داشته ها در کشورهای دیگر جهان وجود داشت چگونه از آن بهره می بردند و ما به این داشته های مهم کم توجه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: آنچه که باید در در خصوص این آثار مهم مد نظر قرار گیرد ثبت جهانی آنها است زیرا این کار برابر می شود با یک تحرک اقتصادی در کشور.

حناچی ادامه داد: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی طی مدت گذشته به این مهم توجه ویژه داشته است اما در استان فارس همچنان پتانسیل چندین ثبت جهانی وجود دارد.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در این صنعت پربازده و کم عارضه است به خصوص اینکه استان فارس نیز دارای این پتانسیل عظیم طبیعی و میراثی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت نفت طی چند سال آینده نیز همچنان با مشکلات فراوان مواجه است بهترین راه استفاده از این صنعت برای توسعه کشور و استان فارس است.

طی این مراسم هوشنگ عشایری مدیر کل راه و شهرسازی فارس تودیع و خداداد مقبلی به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار