مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از بهره برداری پنج طرح آموزشی و مذهبی بنیاد برکت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 27 January 2016
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از بهره برداری پنج طرح آموزشی و مذهبی بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سعید هژبری بهره برداری طرح های بنیادبرکت درایلام  افزود: این طرح ها شامل سه فضای آموزشی و دو مسجد در مناطق محروم شهرستان های بدره، دره شهر و دهلران است.
وی ادامه داد: بنیاد برکت برای ساخت این طرح ها بیش از 21میلیارد ریال مشارکت داشته که مدارس مورد بهره برداری برای استفاده دانش آموزان تحویل آموزش و پرورش شدند.
وی با بیان اینکه با مشارکت بنیاد خیریه برکت وابسته به نهاد مقام معظم رهبری در سال های اخیر عملیات ساخت 14 فضای آموزشی در مناطق مختلف استان آغاز شده است افزود: 9 طرح باقیمانده نیز در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه بنیاد برکت برای ساخت این مدارس در مجموع 87 میلیارد ریال اعتبار تعهد کرده است، گفت: مجموع فضاهای آموزشی احداث شده از سوی این بنیاد تا پایان سال 92، 10 واحد آموزشی با 62 کلاس درس و زیربنای 9 هزار و 163 مترمربع و تعهد 36 میلیارد ریال بوده و از سال گذشته مشارکت این بنیاد در احداث طرح ها در این استان افزایش چشمگیری یافته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: علاوه بر این پارسال با مشارکت و کمک چهار برابری افراد خیر و نیکوکار عملیات ساخت 30 فضای آموزشی جدید در مناطق مختلف این استان آغاز شده است.
هژبری با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم بویژه خیرین در توسعه و ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان شد.
100هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار