معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حادثه شش بهمن آمل در تاریخ کم‌نظیر است.
کد خبر: ۱۷۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 26 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری پوستر «هزارسنگر، حماسه شش بهمن آمل»که در حوزه هنری مازندران برگزار شد، گفت: عالم خیال از عوالم درون انسان است و هنر نشأت گرفته از روح قوه خیال است.

وی افزود: هنر آن چیزی است که اکنون نیست و باید خلق شود و هنر از باطن انسان می جوشد بنا بر این هنر برآمده از دلبه سبب بی آلایشی و ریشه ای است لاجرم بر دل می نشیند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هنر با فطرت انسان‌ها سروکار دارد،تصریح کرد: هنر و هنرمند با حقیقت پیوند دارند و باید قدر خود را بدانند.

وی حادثه ششم بهمن آمل را در تاریخ کم نظیر دانست و ادامه داد:به سبب مقاومت ملت ایران و تقدیم خون هزاران شهید خورشیدی از شرقجهان از ایران اسلامی بر همه جهان پرتو افشانی کرد و صدای حرمت انسانی ایستادگی و مقاومت را به گوش همه آزادگان عالم رساند.

یونسی اظهار کرد: در ایامی که 42 کشور با هم متحد شدند که نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارند فتنه کمونیست ها نیزاز داخل کشور شروع به عملیات ایزایی کردند و فکر می کردند اگر نیروی نظامی وارد شهر آمل شود مردم آمل با آنان همکاری کرده و علیه انقلاب می توانند توطئه کنند.

وی ادامه داد: کمتر از 4 ساعت توطئه این مزدوران در هم شکست و آمل به شهر هزار سنگر لقب گرفت و مزدوران درسی گرفتند که تاریخ به خود ندیده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حضور قدرتمند ایران در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد: ایران اکنون پرچمدار جهان اسلام و دفاع از مظلومان است و ارزش های این انقلاب به دیگر کشورهای اسلامی رسوخ پیدا کرده و جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی نمادی از عدم تسلیم ناپذیری آنان در برابر ظلم است.

وی با بیان اینکه مستکبران 12 سال می گفتند که انرژی هسته‌ای ایراناز مسیر صلح آمیز خارج شده اما امروز خود اعتراف دارند که تمام فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح آمیز است.

یونسی انتخابات را تجلی بارز حاکمیت مردم در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ولایتمدار مازندران با حضور گرمشان در سر صندوق‌های بار دیگر ارادت خودشان را به نظام و کشورشان نشان خواهند داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار