مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه شهرهای موشکی ایران تبلیغاتی نبوده و الان یک چشمه از آن را دشمن دید، گفت: سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۷۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 26 January 2016
به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش هیئت شهدای قشر در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: ایران اسلامی در تمامی توطئه‌های دشمن از اول انقلاب تاکنون سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه انهدام حتی یک ناو آمریکایی در جهان به منزله شکست آنها است، افزود: همه جهان دیدند که ایران ناو جنگی آمریکا را در کمترین زمان با نظامی‌های آن دستگیر کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: راهبرد هوشمندانه راهکار جدید آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی است که با چهار روش اجبارسازی، اکراه‌سازی، استخدام و مجذوب‌سازی به‌دنبال تغییر ساختار نظام اسلامی ایران هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات تحدید جنگ را به‌صورت جدی قلمداد کردند و حتی یک بار آقای پوتین به مقام معظم رهبری گفت آمریکا می‌خواهد در یک تاریخ مشخص حمله کند، ادامه داد: می‌گفتند گزینه نظامی آمریکا روی میز است تا ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند.

غلامی با بیان اینکه در صحنه‌های علمی می‌خواستند ما را به عقب برگردانند و به اهداف خود برسند، تصریح کرد: علم قدرت می‌آورد و یکی از مولفه‌های قدرت یک سرزمین عنصر علم است.

وی با بیان اینکه در بحث استخدام به دنبال دیپلماسی بودند و می‌خواستند ایران را به گود ببرند و به انزوا بکشانند، بیان کرد: دشمن ارزش‌های بومی، محلی و انقلابی ایران را نشانه گرفته تا در چشم مردم نفرت به‌وجود آید و دیگر بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پافشاری نکنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران تبلیغ و تغییر در سبک زندگی مردم یکی را از راه‌کارهای دشمن دانست و گفت: تغییر در سبک زندگی، تغییر و عوض کردن علایق، سلایق، درک و ذهن، تغییر در باورها و اراده‌های مردم از راهکارهای نفوذ دشمن به کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر این کشور بکشید، ادامه داد: ولی الان بعضی‌ها می‌خواهند این شعارها به خاطره تبدیل شود و همین اظهارنظرها نشان دهنده تغییر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

غلامی بیان کرد: برای کم کردن دست شیطان کنار میز مذاکره نشستیم و فقط در مورد هسته‌ای صحبت کردیم چون در مسئله هسته‌ای دست ما پر بود.

وی با بیان اینکه دشمن در این فشارها و مقابله‌ها می‌خواهد ما بپذیریم قدرت هسته‌ای نیستیم چون قدرت هسته‌ای در آینده آن کشور را صاحب‌نظر و تصمیم‌گیرنده می‌کند، اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد ما در منطقه و جهان اثرگذار نباشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ایران در حال حاضر قدرت اول منطقه است و دشمن می‌خواهد ما را در دنیا و منطقه ضعیف کند، افزود: دشمن با نفوذ می‌خواهد به کشور ضربه بزند و در حال حاضر می‌خواهد کشور را به‌دست گیرد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها همان کسایی هستند که در روزهای گذشته در خلیج فارس دستگیر شدند، هشدار داد: سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد.

غلامی بیان کرد: بعضی‌ها می‌گویند آب خوردن ما به تحریم بستگی دارد و آن دسته از افراد باید بدانند همه گرفتاری کشور به تحریم‌ها بستگی ندارد و نباید سوءمدیریت را بپای تحریم بنویسیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه هر انتخاباتی که انجام می‌دهیم دشمن به‌سمت ما خیز بر می‌دارد و در حال حاضر دشمن با چراغ خاموش در حال برنامه‌ریزی است و مانند سال‌های گذشته آشکارا بیان نمی‌کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا ما را عزت‌مند و قدرت‌مند کرد که نباید از جریان انقلابی دست بکشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار