شهردار سرعین از آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از میهمانان جشنواره زمستانی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 21 January 2016

رضا زنده دل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره زمستانی سرعین افزود: عنوان جشنواره زمستانی با نام سرعین عجین شده و
میزان جذب گردشگر در فصول سرد سال نیز در این شهر بیشتر تقویت شده است.
او اظهار کرد: تخفیف 60 درصدی مراکز اقامتی و 50 درصدی مراکز آب درمانی و همچنین جوایزی از جمله خودرو برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.
زنده دل گفت: ظرفیت زمستان زیبای سرعین با امکان بهره گیری از ورزش های زمستانی به ویژه اینکه صعود زمستانی به سبلان طرفداران ویژه به خود را دارد با وجود پیست اسکی آلوارس در جشنواره پر رونق تر خواهد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز از اهدای دو دستگاه خودرو پراید به عنوان جوایز ویژه مسابقات جشنواره زمستانی شهرستان سرعین خبر داد.
قادر تقی زاده با اشاره به قابلیت های گردشگری زمستانی استان اردبیل گفت: در جشنواره زمستانی شهر سرعین که از دوم تا 23 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود برپایی مسابقات تندیس یخی و آدم برفی و مسابقات قهرمانی اسکی در رده سنی نوجوانان برای بانوان و آقایان در محل پیست اسکی الوارس تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه برای گروه سنی کودکان نیز برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله نقاشی ، بازی های محلی و گروهی در این جشنواره در نظر گرفته شده افزود: همچنین در روزهای پایانی جشنواره شاهد صعود گروه های کوهنوردی به قله چهار هزار و 800 متری سبلان خواهیم بود.
او اهدای جوایزی چون یک ربع سکه هر هفته به پنج شرکت کننده در قرعه کشی ها و مسابقات و اهدای دو خودرو پراید به عنوان جایزه ویژه در روز اختتامیه جشنواره به نفرات برگزیده را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این جشنواره زمستانی ذکر و اظهار کرد: جمعه هر هفته برنامه های فرهنگی و هنری در این جشنواره با حضور چهره های مطرح سینما ، تلویزیون ، موسیقی و کمدی کشور برگزار می شود.
به گفته معاون گردشگری استان ، این جشنواره با همکاری و حمایت جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان ، مراکز آبدرمانی ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری ، شورای شهر و فرمانداری شهرستان سرعین اجرا می شود.
حضور در این جشنواره که جنب هتل بین المللی لاله شهرستان سرعین از ساعت 14 تا 16 شامگاه برگزار می شود برای عموم آزاد است.
شهر سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار