جانشین فرماندهی انتظامی تهران از کشف سه میلیون حلقه سی دی کپی رایت شده خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 20 January 2016
سردار قادر کریمی در حاشیه امحای سی دی های غیرمجاز و محصولات فرهنگی مخرب از کشف سه میلیون حلقه سی دی محصولات سینمای خانگی کپی رایت شده در سه ماه گذشته در پایتخت خبر داد.

وی گفت : تفاهم نامه ای میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس تهران بزرگ برای برخورد با تکثیرکنندگان و توزیع کنندگان غیرمجاز محصولات سینمای خانگی امضاء شده است.

وی افزود: پلیس این موضوع را رصد می کند و از سوی دیگر، فروش سی دی و محصولات فرهنگی مجاز درسوپرمارکت هایی که مجوز عرضه این محصولات را ندارند ؛ ممنوع است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف بیش از پنج میلیون و 500 هزار حلقه لوح فشرده محصولات مخرب فرهنگی و سی دی غیرمجاز(مبتذل و مستهجن ) طی پنج ماه گذشته گفت: تهیه و توزیع این سی دی های فیلم و بازی های مبتذل رایانه ای با هدف منحرف کردن فکر، باور و اعتقادات جوانان ونوجوانان انجام می شود.

سردار کریمی به خانواده ها و والدین هشدارداد: در خرید این فیلمها و بازیها و همچنین بر رفتار و فعالیت فرزندانش نظارت بیشتری کنند.  

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مطالبات آموزش و پرورش و نهادهای امور تربیتی از نیروی انتظامی گفت: دستگیر شدگان به غیراز سرکرده باندها، افرادی هستند که به صورت خرده فروشی ، سی دی های مبتذل و غیراخلاقی را در محدوده مدارس و مراکز آموزشی تهران عرضه می کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار